Dunka-Day !



Yees, nu är det inte långt kvar till resan ner till Qlimax ! Om nästan exakt 11 timmar så sitter vi på tåget ner till Malmö. Altså, känslan går inte att beskriva hur taggad jag är.

Dagen har vart soft, har vart på mina 3 lektioner och mellan dom har jag pumpat fet qlimax musik i lurarna. Jag har nog tjatat hål i varenda snubbe i skolan om mitt Qlimax. Men många är bra sotis, precis som du !

Nu laddar man upp med diverse bestämande om vad man ska ta med sig och inte. Tror nog jag måste göra en checklista. Jag är så uppe i varv så det flyger tankar i skallen på mig hela tiden. Filmkameran ska med iaf. Så ni kommer nog få se grym fotage när vi kommit hem. Sen var det vad man ska ha med sig ner, altså i klädväg. Jag har så svårt att bestämma mig när jag ska åka bort, villka kläder jag ska ha med mig. Jag tar med lite skit så får jag se när jag väl ska ta på mig skiten. Raka mig måste jag göra också, ser juh ut som jultomten själv.

Jag tror inte att det kommer bli många timmar sömn inatt fram tills vi ska åka. Jag känner mig som en unge precis innan man får öppna julklapparna. Nästan så spänd av glädje att det nästan gör lite ont i magen. Förstå att vara så glad att man får ont av det. Någon som kännt så förut ?



Försök att inte vara taggad till de här dunkandet !








-What happens at Qlimax stays at Qlimax

Kommentarer
Postat av: LowLow

Jag blir så lycklig! :D :D

2008-11-20 @ 21:02:21
URL: http://lougra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha man kan inte blii annat än lyckliiigt : D Jag vet snart inte vart jag ska ta vägen längre. Haha jag tuppar nog av snart..

2008-11-20 @ 22:10:58
URL: http://miiillaa.blogg.se/
Postat av: jenny

vilket jävla skit tacka vet jag sven ingvars

2008-11-21 @ 08:52:08
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0