Chop me up !



Yeah biatch...

Tisdagen är snart avklarad då. Idag va jag groteskt trött efter att lagt mig lite för sent inatt. Jag och min terapeft Lollo hade ett djupt och seriöst samtal igår natt som ledde till ett par mindre timmars sömn än vad jag igentligen skulle ha behövt. Men trapeft samtal är alltid behövande också. Speciellt när man har vänner som promenerar på ens nerver hela tiden. -Nejdå Milla, varför skulle jag syfta på dig !?

Idag hade jag en mycket lärorik dag i skolan. På våran psykologi hade vi besök från annan folkhögskola. Men med elever som hade diverse handikapp som tex downsyndrom, autism etc etc. Dom var där för att berätta hur dom upplever saker och ting. Detta var alltså utvecklingsstörda som faktiskt visste om att dom hade ett handikapp. Villket för mig var ganska fascinerande.

Efter en dag med Matte, Psykologi och Naturkunskap var jag bra trött. Enda jag hade i skallen var att dra fetaste sovat när jag skulle komma hem. Jag tränade till och med på mitt sovande på bussen på vägen hem. Men precis när dörren hade slagit mig i röven och jag satte första foten i huset så plingar det i mobilen från Mrs Kamelia. Vi kom fram till att vi skulle leka. Våran lek skulle bestå av biljard. Men först skulle Kamelia inhandla diverse varor på Coop. Så vi åkte dit och letade efter majonäs i ca 30min. Sen vart det raka vägen hem till Kamelia där hon skulle tillaga brända fiskpinnar och alldeles för mycket makaroner.

För att få maximal bang-power va vi tvugna att hämta våran 3e banger som består av Mongloow, som givetvis också skulle haka med på biljarden. Tyvärr måste jag nog säga att brudarna kicka min ass ganska bra. Men det är bara att svälja stoltheten och leva med skiten. Nångång måste jag få revansch.

Efter att vi spelat biljard drog vi vidare mot Dannie för att säga tjena till henne som satt och drack ett glas vin med Jessica. Vi vart vell inte allt för långvariga där. Vi alla var nog ganska trötta och behöver komma i säng i rimlig tid. Det är juh en underbar dag imorgon också. Men hoppas på att vi kan skippa regnet och blåsten som kändes som små spik i ansiktet idag. Jag klarar mig fantastiskt utan den, nån som håller med ?

Nu ska jag fortsätta mosa i mig min Daim Marabou och kanske slänga igång en rulle att decka till. Om ni har glömt, så är det snart Fredag... Fredag som i QLIMAX TIME !!!

Aah shit, känner att Onsdags-dampet är på ingång. Bör nog slänga mig i sängen strax.



Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: MilloMcrillo

Hahah Booo.. promOnerar.. Känns lite fel nu va ? : D

2008-11-18 @ 22:07:36
URL: http://miiillaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finns en anledning varför du läser min blogg.. och du har precis blottat den anledningen ! Du har startat ett krig !!!

2008-11-18 @ 22:20:15
Postat av: LowLow

eh, har jag missat nåt?

2008-11-19 @ 00:36:10
URL: http://lougra.blogg.se/
Postat av: MilloMcrillo

HAHA jag fattar inte heller vad han snurrar om..

2008-11-19 @ 12:30:49
URL: http://miiillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0