Bajs-Morgon !



Ordagrant så har jag en "bajs-morgon". Jag gick upp när klockan ringde som jag skulle. Kände att magen inte riktigt va i sin ordning. Ni kanske känner igen "jag-vet-inte-om-jag-ska-kräkas-eller-skita-ner-mig" känslan. Precis, den hade jag. Inte speciellt trevligt uppvaknande. Dessutom sov jag bara ca 2h denna natt. Och det har jag Milla att tacka den jäveln. Hon är nog den som ska tacka gudarna att Comviq Kompis finns. Annars hade nog hennes teleräkning varit lika lång som en toarulle. Hmms... kass jämförelse, men ni fattar. Men det är okej Milla, du vet att jag alltid ställer upp på att prata magsår, fågelbajs (med magavtryck) och vinterdäck. Men Milla, jag är inte din pappa. Hoppas vi har den saken klar bara.

Nåja, tillbaka till morgonen... Jag gick upp och började göra iordning mig. Går alltid upp 1h och 15min innan jag ska dra för att hinna duscha och allt annat morgon tjafs. Men det jag fick ägna mig åt var att sitta på muggen. Jag lyckades skita 2ggr på 20min. Glöm heller inte att de tar en stund att utföra själva "akten". Eller, vart "akten" fel ordval ? Låter som jag hade bajs-sex med mig själv. Usch, ibland hatar jag bara min visuella fantasi. I villket fall så lugnade magen sig en stund. Men detta var bara en paus. Efter en timme igen så är magen igång och protesterar. Kräk känslorna har försvunnit nu iaf. Skönt att slippa hänga med skallen i handfatet samtidigt som man sitter på muggen. Denna dag kommer bli mycket intressant. Hoppas skiten ger sig.

Idag är det också Dagen D. Jag och brorsan har bestämt att vi ska börja träna idag. Nu beror det juh på om jag kan träna idag. Jag hoppas verkligen att magen blir bättre så jag kan, för jag är så sjukt taggad på det. Men tänker nog inte åka dit och ta i så jag skiter ner mig. Känner mig som en tickande bomb. Jag har också bestämt mig för att det kommer bli en nedskärning på festandet för min del. Iaf den första tiden jag tränar, för att komma i form och komma in tränandet. Känns lite motverkande att träna massa och sen festa. Jag vill vara pigg och energisk först i början. Enklare att motivera sig till att träna om man har orken.

Denna vecka kommer att ägnas åt att bland annat titta på Saw filmerna. Jag är så sjukt nyfiken på vad 5an kommer att erbjuda. Jag har mina aningar, men vågar inte chansa för mycket. Filmerna har förvånat mig varenda gång.

Igår vandrade jag in på coop direkt efter att jag åkt hemifrån Dannie. Jag glider in med min tvärsnygga mössa och mina vrålheta rosa pyjamas. Jag kände mig en aning uttittad. Men det är ok, man måste bjuda på sig själv. Anledning att jag gick in dit var för att köpa ett nytt tangentbord. Så jag står där och ska välja ut nått bra tangentbord. Tillslut hittar jag ett som ser bra ut. Det står dessutom på kartongen att, om man köper en produkt från Microsoft så ger dom pengar till barn i nått fattigt land (kommer inte ihåg vilket land) så att barnet får skolgång i 3 dagar eller vad det stog. -Aa skit bra, tänkte jag. Jag köper nått, så får nån stackars unge gå i plugget. Men sen när jag satte mig i bilen påväg hem började jag tänka lite. Visst, jag ger en unge ett par dagar i skolan, men å andra sidan leder det till att nån stackars unge i China får tillverka flera tangentbord. Eller tänker jag fel ? Det stog också på kartongen att tangentbordet är "Spill resistent" vilket betyder att den tål att spillas saker på. Vilket är anledningen till att mitt förra tangentbord gick sönder. När jag hade kopplat in tangentbordet i datorn, så började det klia lite i fingrarna. Jag ville så gärna prova spilla nått på den för att se om det faktiskt verkligen är så. Men känns ganska ovärt att slänga bort 300kr om det nu inte skulle vara så att den va spill resistent. Men visst blir man lite benägen till att göra det. Skulle inte du ?



Imorgon är det dax för presidentvalet. Jag hoppas innerligen att Obama vinner. Men frågan är om han gör det. I opinionsmätningarna så visar det sig att han tar hem det. Men, när folk väl är inne vid valurnan så tror jag att den lite smått konservativa amerikanen smyger fram och börjar tänka på svart och vitt. Dessutom har det ryktas att Obama har al-qaida relationer, vilket är bullshit. Plus att han heter typ Hussein i mellannamn. I mitt tycke är amerikanarna ganska så mycket konservativa och lite skraja för förändring. Amerikaner vill nog ha långsam förändring. Att gå från republik till demokrati är nog en stor omvändning för dem. Dessutom är Obama 25 år yngre än McCain, vilket jag ser som ett plus. McCain har vart med i gemet länge vilket kanske ger honom mer kött på benen, men samtidigt är risken betydligt större att han är korrupterad med annat mindre bra. Obama har bara vart senator i 4 år, och jag tvivlar starkt på att han lyckats blivit insnöad i den korrupta sektionen ännu. Obama är också mer den lugna typen, medans McCain är lite lagt åt Bush hållet och är krigsskadad. Jag har iaf röstat på Obama i detta presidentval och hoppas innerligen att det blir så. Föresten är Saddams yacht till salu. En 90 meter lyxbåt med badrumsdetaljer i guld, biosalonger och landningsbanor för helikoptrar allt detta för bara 30 miljoner. Sugen ?

Nu känns det som att jag har skrivit en bok. Kanske dax att göra nått vettigt en stund. Typ som att kolla på Johan Glans. Shit vad jag är lat och omotiverad. Men för allas trevnad ska jag nog ta ett besök på toaletten. Wish me good luck.

Spelas Just nu: Twiztid - Wet Dreams ( Milla och Loow... Sluta skratta ! Jag vet vad ni tänker )

Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: MilloMcrillo

HAHAHAHA "Milla och Loow sluta skratta. " Nu var det du som sa nåt, inte vi : D

2008-11-03 @ 16:24:44
URL: http://miiillaa.blogg.se/
Postat av: Maniak

Jag vet vell vad ni tänker ! :P

2008-11-03 @ 17:45:55
URL: http://maniaks.blogg.se/
Postat av: LowLow

Hahaha jag garvar sönder! :D

2008-11-03 @ 19:18:19
URL: http://lougra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0