Älskade Måndag !

Måndag måndag måndag...

Måndag + Pissväder. Kan de bli bättre ? Nej, igentligen inte. Denna dag har vart bland dom senaste dagarna på länge. Jag har vart fruktansvärt trött hela dagen. Är iofs skönt att man har sovmorgon på måndagar. Annars tror jag nog att jag hade hoppat från balkongen.

Idag har det inte hänt speciellt mycket spännande. Vakna --> Skolan --> Hem.  Enda som jag anser var speciellt intressant var juh våran 2 timmars långa psykologi.

Idag när jag va i skolan, efter att jag hade ätit lunch och satt mig för att smälta maten en stund i biblioteket. Så började jag fundera på lite saker. Men just en tanke flög förbi, men som snabbt moonwalk:ade tilbaka i skallen på mig. Tanken var: "Undrar om Bloggare kommer va ett yrke i framtiden ?"

Jag fortsatte tänka... "Iofs, finns folk som jobbar åt tidningar osv som bloggare... Men, jag menar i större utsträckning. Så stor att det kommer finnas gymnasium för dom som vill bli bloggare ? Jaa, de finns juh rockgymnasium för dom som vill bli rockstjärnor, så varför inte ett gymnasium för bloggare !? Att man går på tex Tullängen med inrikting som bloggare... Hmms, vore coolt."

Jag satt där en stund och dividerade fram och tilbaka om min tanke kanske nån dag blir verklighet. Jag vet inte, vad tror ni ?

Jag pratade en sväng med loow förut i telefon om diverse strunt. Men Lollo vill iaf att vi Bangerz startar en egen Videoblogg. Där enligt hennes vision att vi ska slänga upp diverse filmer... precis som jag skrev innan, Videoblogg där vi bloggar fast genom video. Behöver inte förklara mer ingående va ? Jag måste bara fixa till den först, sen kommer den att finnas på Bangerz.Blogg.Se.

Nu ska jag rör mig vidare i nätets vida värld...


Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0