Torsdag, 3e Juli


Foto: Louise Granath - http://Lougra.blogg.se



Hello igen mina vänner.

Jag känner att det har vart en ganska rolig dag idag, så det vore skammligt av mig att inte dela med mig av mina dagens äventyr idag.

Det började lite lungt med att jag, Lollo och Zebb-O drog till säbylund för ett härligt dopp och lite sol. Där vi också träffade på en väldigt trevlig äldre man som var pratglad och social. Även zebb-o tyckte om den äldre mannen. Zebb tyckte om honom så pass mycket att han börja jucka med hans ben. Gubben va inte alls förskräckt, han sa bara: "- Haha, men värst va du var närgången då".







Efter en stund i säbylund så drog vi oss mot lillån för att lämna av lilla Zebb-O. Jag och Lollo hade nämligen smidigt lite planer vi skulle utföra på MAX-driven. Exackt va vi gjorde får ni se på våran brilljanta film vi har knåpat ihop under dagen. Men för att få lite förståelse så ska jag berätta vad planen var. Vi skulle åka in genom driven, sen i luckan där man får maten, så skulle jag ha huvudet vänt mot motsatta hållet till luckan, och låtsas prata med Lollo. Sen när dom va redo att ge mig maten, skulle jag vända huvudet mot dom, och bli helt panikslagen och rädd. Villket jag tror jag lyckades rätt bra med. Hon i luckan hoppade till endel också. Inte för att tala om Lollo, hon skuttade upp en bit i luften hon med. Efter att vi hade lyckats med våran plan, så stannade vi till på en parkering för att skåda vårat verk vi hade filmat. Det var bra svårt att hålla sig för skratt när man såg det.

På parkering så satt vi och försökte komma på nya ideér som man kunde göra i in drive-in. Så vi åkte vidare till Donkan för att genomföra våran nyplanerade plan. Villket bestog av att vi skulle låtsas som att sidorutan va trasig. Så de va bara nervevad så lite så man knappt fick igenom en hand. Denna filmning va inte alls i samma humor klass som den första. Men va helt okej iaf.

Senare efter våra busstyg drog vi oss mot Lollo för att redigera filmen. Resultatet får ni självklart se, för den youtube´ades så klart!







Efter ett par om och men så dök Milla-Mackrill upp efter att hon lekt en sväng i familjelivet. Så vi drog oss mot stan för att lugna hennes begär, villket består av kaffe,cola och cigg. Sen bar de av mot Brickebacken för att spela lite små lamt basket. Jag vart trött efter vårat badande och all dess skrattande som hade utförts under den gångna dagen.

Efter att ha vart i Brickebacken drog vi oss mot norr, där vi skulle möta upp Danny och Tess. Men pga Danny´s resfeber kagge så kom dom 1 timme senare än dom skulle. När dom väl dykt upp vart det basketmatch på helplan. När myggorna börja hitta sig fram till oss, kännde vi att det var dax för hemgång.

Så nu sitter man här, illa luktandes och trött. Så jag antar att jag ska avsluta natten med en varm skön dusch, sen ska jag nog hoppa i säng. För imorgon folket, då är det sista natten med grabbarna. Jag hoppas det blir en skit bra kväll. Får juh inte träffa mina Gangbangerz på 5 veckor sen. Men då har jag iaf nått att se fram imot när jag ska åka tillbaka till sverige. Om jag kommer tillbaka. Kanske får för mig att skita i allt här en stund, och stanna där. Men det beslutet tar jag vid senare tillfälle.

Vid den här tiden (00:43) på söndag, så kommer jag va i härligt varma USA. Men allt för skönt kommer det inte bli dom första 3 veckorna. Då ska det byggas hus. Men sen, dom 2 resterande veckorna. Då ska det semestras.

Nu ni gott folk, duschen kallar på mig.

Tack för mig...



Dagens Citat:

"Att skriva brev till sin käresta, är som att rita en skinkmacka när man är hungrig"





Denna blogg var sponsrad av: Din behållare efter tarmsköjlningen


Kommentarer
Postat av: Lisa

Man hör ju inget i eran youtubefilm :(

2008-08-04 @ 14:23:09
URL: http://lisa85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0