Torsdag, 17e Juli

Jag och bror taktiksnackar



Det var den torsdagen...

Idag var jag en trött människa må jag säga. Va så trött, att vi faktiskt kom sent till jobbet. Anledningen till denna oblygsamma trötthet var pga en sen natt.

Jag lämnade boysen hemma i lägenheten och åkte till Kristen. Hon och jag hade bestämt att vi skulle chilla hos henne och köra myskväll till nån dålig rulle. Och så vart det. Vi hyrde "Collage Road Trip" och "The Bank Job". Den först nämnda va helt OK. Den andra kan jag inte tala för. Pga att vi faktiskt inte såg så mycket utav den. Men den verkade tråkig. För mycket prat i filmen, och för lite action. Jag menar, om den heter "The bank job" så tycker man juh att det ska va en actionfylld rulle med massa bankrån och polisjakter efter maskerade tjuvar som åker i en stor svart skåpbil. Men icke sa nicke... inte va jag såg iaf, kunde iofs missat just dom scenerna, det hade juh vart lite tråkigt.

Timmarna gick och natten klämta närmare. Klockan va nog mot 2 snåret när jag kom hem. Och dum som jag är, så la jag mig inte på en gång. Som jag skulle ha gjort, eller... jag skulle ha lagt mig ett antal timmar tidigare. Men va gör man inte.

Så, nu vet ni varför jag va trött och kom sent till jobbet (glöm inte att notera. Intresse flaggor finns i skåpet.)

Men jag må säga att desstolängre dagen fortgick vart jag piggare och piggare. Så lagom till när vi skulle "call it a day" och avsluta, så kännde jag mig faktiskt som piggast. Kanske va därav glädjen att få sluta. Det har vart långa tuffa dagar den senaste veckan. Vi har kört hårt i en totalt orättvis hetta. Sen kommer mormor och skrämmer mig med att jag måste kyla ner huvudet med vatten hela tiden, annars kan man få en "Heat Stroke". Hennes mamma hade fått det i ung ålder pga hon va ute i värmen för mycket. Heat stroke är typ som en vanlig stroke, fast orsaken är värmen. Låter faktiskt inge vidare.

Framåt 19 tiden fick vi avsluta för dagen på bygget, sen va det raka vägen hem för att ta ett dopp i poolen. Villket var mycket uppfriskande. Sen var det marsch pankaka in i duschen och tvätta av sig allt urin som har fyllts på i poolen av den dagliga skaran snorisar.



Självklart efter en hård arbetsdag ville man ha lite mat. Så vi gjorde oss iordning med dusch och annat bögeri. Sen fick jag glädligen slänga några ord med min trogna Gangbanger Milla-Mackrill. Vi kom fram till att de nalkas fest dagen jag kommer hem. Men hon ville inte köra "fullast vinner" med mig, för att jag blir "dryg". I efterhand tänkte jag på om hon menar "elakt dryg" ellet "tjockt dryg" kanske en blandning av båda. Ingen av dom låter speciellt lockande, så jag ska nog starta en ny fest-tävling. Den ska heta... "Gladast vinner". Hur kan man faila den tävlingen? Precis, finns bara en utgång på det hela.

Jag tror jag har tappat den röda tråden. Nej, jag har inte opererat om mig till kvinna och fått mens på mitt tampongsnöre. Attans va trött jag är, att jag ens skriver så lama meningar. Hur kan jag !? Snälla förlåt mig, skall icke upprepas.

Soo, efter ordutbytandet med mackrill så bar det iväg mot KFC (Kentucky Fried Chicken). Jag älskar kyckling, och jag menar det. Jag skulle nog kunna ha sex med maträtten, men känns ändå lite animaliskt perverst. Eftersom det trots allt är ett djur. Även fast det är ett friterat djur. Sen har min mamma lärt mig att man inte ska leka med maten. Så jag ger upp idén och bara håller mig till att stoppa det i munnen och njuta, villket i detta samanhang låter helt fel. Men ni fattar...

När vi hade svullat i oss den goda kycklingen bar det av mot Walmart där vi ströva omkring och även snacka med våra trogna fans som jobbar där. Ena snubben hade fått sig ett gott skratt när han skulle radera alla foton på digitalkamerorna dom har som exempel kameror. Vi hade nämligen några dagar tidigare tagit mindre seriösa bilder med ett flertal av deras kameror.

Men nu är klockan sent, och jag borde sova. Klockan närmar sig fasiken 01:20. Jag borde sovit för 100 år sen. Nästan så att ångesten kryper fram för att man vet hur trött man kommer vara imorrn. Usch.. vill inte ens tänka på det. Men nu gjorde juh jag det iaf. ATTANS !

Nu skiter jag i det här.

Glad Fiskmås.


Tack för mig...



Denna blogg var sponsrad av: Spiken jag ska sätta i Collins lår imorgon med spikpistolen.

Kommentarer
Postat av: MiilloMacriillo

Hahah gladast vinner : D Klockrent

2008-07-19 @ 16:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0