Onsdag , 9e Juli

Jag och bror på tåget på Chigago Flygplatsen.



Hello people !

Inledde lite fint där på engelska, för man är juh trots allt i USA nu.

Resan hit gick oväntat bra. Inte alls mycket förseningar med flyget som väntat. Men de tog dock ca 24 timmar innan vi va på slutdestination. Så man va bra trött där på slutet.

Nu har vi vart här i 2 dagar. Känns helt underbart. Vi har egen stor lägenhet med pool och gym. Dessutom ett gäng snygga brudar vi träffade igår nere vid poolen.

Så, dom 2 dagarna vi har varit här har vart ganska lugna. Igår bestog mest av att installera sig i lägenheten, hälsa på mormor och snurra omkring och shoppa lite. Men eftersom vi va ganska trötta från resan hit, så vaknade vi ganska sent igår, villket ledde till att det inte vart många timmar vi kunde åka omkring på stan o så. Men vi hann med en hel del iaf. Idag har vi börjat med hus byggandet. Vi fick lite sovmorgon idag, så vi började runt 12 snåret och körde till 18 tiden. Men det känns och syns att man vart ute i solen dom timmarna. Så jag kan bara tänka mig hur det kommer bli efter 5 veckor.

Jag fick smita ifrån jobbandet en stund, eftersom jag skulle hämta våran bil vi grabbar ska ha i dom 5 veckorna framåt. Så ikväll ska vi ut o snurra lite mer och pick up some chicks som man säger här i staterna. Vi ska vell ner till poolen senare ikväll och träffa på brudarna vi träffade igår också antar jag.

Allt är helt underbart, enda som kunde vart bättre är internet uppkopplingen. Just nu sitter vi o snor grannens trådlösa inernet, men de funkar för att surfa omkring på. Bara att skiten kopplar ner lite då och då. Men vafan, de gratis juh.










Finns säkert massa mer jag skulle kunna berätta om, händer roliga saker hela tiden. Men måste fan hoppa i duschen för vidare äventyr. Nu ska det styras mot stan för lite skojsigheter. Sen blir det vell ett par bers och poolen ikväll.

Bilder och skit från resan kommer vid lite senare tillfälle. Vi har lite tekniska problem just nu.

Hoppas ni alla har det bra i sommarvärmen i sverige. Saknar er, ni vet vem ni är.

GangBangerz 4 life foooool !

Tack för mig..



Svarta Änkan vi träffa på när vi byggde huset. Denna va den första av tre vi såg.


Brorsan och hans polare grejar med en resedagbok som ni gärna får följa. Tryck HÄR för att komma dit !

Denna blogg sponsrades av: Brorsans svettiga ascrack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0