Midnight Blogg

Mina fina utstyrsel - Marcus tyckte om det iaf.


Då var det dax igen.

Idag har vart en hård dag för oss alla. Vi gick upp 7 imorse för att sätta igång med byggandet. Och eftersom vi ligger lite efter i planeringen pga elektriska besvär så var vi tvugna att jobba ikapp lite idag. Så det vart många timmars arbetande för oss. I vanliga fall kör vi 8 timmar om dagen, men vart ett antal timmar till.



Bilder från bygget - Första våningen snart klar.


Efter vårat hårda slit idag så tänkte vi att vi förtjänade lite god mat och fina utsikter. Och dom fina utsikterna är självfallet brudar. Vårat val av hak vart på "Texas Road House". Varför vi valde just de stället var för att vi igår va där med hela stora familjen och släckte för att morsan fyllde år. Under den tiden igår såg vi mycket fint omkring oss.

Så vi åker hem först, duschar, gör oss fina, sen drar mot "Texas". Vi rullar in på haket med stil och blir bordssatta. Och jag tror att nån högre makt var med mig idag, för våran servitris va ordentligt fin. Så vi beställer in lite shit, hon kommer och snick-snackar lite då och då. För varje gång hon kom till vårat bord vart det mer och mer konversation. Så det hela sluta med att jag bestämde med henne att jag ska dit imorrn på kvällen, hon skulle visst också ge mig sitt nummer då också. Så blir att kila dit lite senare mot natten. Hon jobbar till framåt midnatt, så jag har tid på mig. Blir mycket intressant.

Efter mitt lyckade avslut på "Texas" så drog vi vidare för fortsatt ragg-uppdrag. Dom andra killarna måste juh kirra nått. Så vi åkte omkring lite, sen som vanligt sluta det på Walmart. Av nån konstig anledning, så hamnar vi alltid på walmart på nätterna. Ännu värre att det slutar med att vi varje gång har en kundvagn full med saker. Men men, roligt har vi.

Efter våra små uppdrag så bestämde vi oss för att dra hemåt. Vi sak juh trotsallt upp tidigt imorrn, blir dessutom en lång dag på bygget. Varm dag dessutom. Men idag var det lite svalare. Skulle va skönt om det dugg regna lite hela tiden. Man är ändå blöt hela tiden av all svett som rinner som niagara fallet av en.

Men imorrn händer det grejer. Vi ska på en stor fest där det kommer va kända live-band, massa mat, dryck och ca 150 pers. Vi ska till nån miljonär som mormor känner, hon ska visst ha nån typ av födelsedagsfest. Så det blir spännande. Sen bär det vidare mot "Texas" för att träffa Jenifer som hon heter. Sen visar det sig vad som händer. Im open for everything baby !

Nu börjar klockan bli sent. Dax att slänga sig till kojs känner jag. Surfa lungt in da sweden homiez.

Veckans skönaste låt: Hot styles - Looking Boy - Lyssna på den HÄR



Stekar´n softar vid lunch-break



Tack för mig...



Denna blogg var sponsrad av: Laxeringsmedel och rosa solfjädrar



Kommentarer
Postat av: LowLow

Haha Bow du är för stilig på bilden!

2008-07-11 @ 23:30:58
URL: http://lougra.blogg.se/
Postat av: Teresia

Du är föööör söööt Boske ;)

2008-07-13 @ 15:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0