Fredag, 4e Juli

Då var det dax att berätta hur min sista svenska fredag var. Eller ja, inte sista för alltid... men sista på 5 veckor iaf.

Fredagen började med att jag åkte omkring med morsan och hjälpte henne med diverse saker. Sen bar de iväg mot bolaget för att införskaffa sig lite gott. Sen vidare till Milla. Under dagen hade jag stressat sönder mig totalt. Så det vart väldigt lungt när vi kom hem till Milla. Satt och chilla, snacka lite skit, tog ett par bers. Sen dök lilla Lollo upp. Då var det dax att börja göra sig iordning. In i duschen, bli blöt och greja o dona. Planerna för kvällen var att dra till Satin. Och dit kom vi tillslut. Väl inne på satin så ser jag direkt min bror står och dansar loss på dansgolvet. Självfallet hoppar jag upp och rockar loss med honom. Inne på satin var det väldigt varmt kan jag lova. Speciellt inne i rökrummet. Kvällen flöt på med schysst musik. Både av fet hiphop till härlig techno/trance. Drinkarna blandades och dansgolvet gunga.

Senare fram mot kvällen får jag ett samtal av min väldigt uppjagade bror. Enda jag hör han säga i andra änden är: "- Skynda dig ut, nu står dom och stryper mig." Då vid det samtalet var jag på övervåningen, så jag sprang mot trappan, körde ett James-Bond hopp ner för skiten, sen traska så fort jag kunde ut från stället. Där jag möts av att min bror blir upptryckt mot väggen, med en arm mot halsen av krogvakten. Och jag känner min bror på pass bra, så jag vet att han aldrig skulle slå eller göra nån illa. Så jag får lite spel när jag ser vad som händer. Av ren reflex springer jag fram till vakten och rycker bort hans arm från min bror samtidigt som jag förklarar för vakten att han använder en aning lite för mycket våld än vad situationen kräver. Brorsan slår aldrig någon, han må va rapp och stor i käften. Men inget som skadar någon. Han vill bara alltid ha rätt.

Efter mycket om och men så kommer tillslut polisen och ska ordna resten. Brorsan körs iväg till polishuset för tillnyktring.







Jag knatar in mot krogen igen, men bara en kort stund. För sen ska jag, Milla och Lollo vidare till pizzerian Elvis för att få i oss lite fyllekrubb. Inne på elvis när vi sitter och äter, så snyter sig en närsittande gubbe högt och tydligt. Villket gjorde mig smått förbannad. Jag och den såkallade "Nisse" som snöt sig började växla lite ord efter att jag visat upp min irritation. Då jag även sa "- Ja men va bra, då fiser jag i din mat då" det är ungefär samma äcklighets nivå. Jag passade även på att knivskära Milla ett antal gånger i handen.

Nu var man mätt och belåten. Lollo hade ett honk på kroken. Så hon grejade och donade för att se om hon skulle iväg o honka eller inte. Och så blidde det. Hon skulle honka. Så jag och Milla vinkar av Lollo. Sen tar Milla och jag bussen till henne. När vi väl kommer till Milla sätter vi igång lite schysst musik, kikar lite på datorn och små festar för oss själva. Efter en stund kommer Milla på den brilljanta ideén att vi skulle ta med oss matsäck och gå ut på picknick, sådär klockan 3 på natten. Men jag tyckte de lät som en schysst ideé. Så hon slår en ett gäng kalla köttbullar i gladpack och kassen med öl/cider. Sen gled vi mot skolan och satte oss på varsin ände av en gungbräda. Där Milla konstaterar att jag väger mer än henne. Men enligt mina beräkningar när vi satt på gungan, så va hennes sida tyngre. Men vad vet jag.

Efter vårat köttbulls ätande och djupa diskutioner så drog vi oss mot Milla igen. Klockan började bli ganska mycket. Så vi slängde oss till kojs. Från början låg jag innerst, men senare bestämde Milla att hon ville ligga innerst. Och jag hade inga problem med det. Förens när jag skulle sova. Så Milla, ALDRIG mer ytterst för min del ! Jag är juh ganska liten och snärt, men tjock-milla bredde ut sin röv i den kolosalt stora 90 sängen.



När vi väl vaknar till lite så små chabblar vi lite med Millas far från allt om semester och trav. Efter en stund bjuds det oxo på mat som satt "like a glove" i magen. Igentligen var det planerat att vi skulle åka och hälsa på Sarah för att hon har kommit hem från cypern. Men hon va i arboga idag, så det sket sig. Jag och Milla drar oss mot Lollo där de inte hinner gå så lång tid innan jag får ett samtal från Marcost att han ligger på sjukan. På barnavdelningen, haha. Men nu ska vi inte vara elaka, han är juh faktiskt sjuk. Men än vanligt denna gång också. Han kom hem inatt och bajsade blod. Villket inte är något av det bästa att göra. Så vi tog en sväng upp mot USÖ för att hälsa på lilla sjuklingen. Va juh inte direkt det roligaste stället att ta farväl till varandra nu innan jag ska sticka till USA. Men men, så blev det.

Efter sjukan bar det iväg mot Donkan för att Lollo va så prutt-hungrig. Där det beställdes 2 cheeseburgare och en stor mjölkskakare av smaken vanilj. När vi alla hade ätit, pruttat, försökt bajsa, klämmt finnar och diverse slickningar på varandra, så rullade vi mot Danny och Tess för att kika va dom hade för sig. Så vi klampar in där snackar lite skit en stund. Både Lollo och Milla vart lite sega efter maten, så vi drog oss mot kårsta för att släppa av mig. Jag ska åka till USA nu om några timmar. Och jag har fortfarande inte packat. Jag har ingen lust att göra det för tillfället. Jag gör det sen, nån annan gång. Eller kanske borde sätta igång nu faktiskt. Jo, de låter klokt.

Jag ska försöka hålla bloggen så levande så möjligt under min resa i USA. Jag vet inte i daxläget hur det ser ut med tillgång till dator / Internet i lägenheten vi ska bo i. Men det ordnar nog sig tror jag.

Kommer sakna min Gangbangerz mest utav alla ! Men nu har jag bara massa att se fram imot när jag ska till sverige igen. You guys are the best ska ni veta :)


Och åter igen, tack för mig...


Dagens Citat:

Alla avskyr mig för att jag är så allmänt omtyckt




Denna blogg var sponsrad av: Milla och Lollo´s Tarmgas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0