Florida Baby !

Degar i solen


Yes Yes ! Florida it is !

Då var man i Florida. Vi kom hit för 2 dagar sen. Resan började i Torsdags morgon. Med siktet på Pensacola. Villket ligger ganska långt upp i florida. Där skulle vi möta upp min moster och hennes man för att träffas. Så efter en 7 timmars lång bilfärd så var vi framme. Den 7 timmars långa bilfärden kändes betydligt längre. För det första hade vi vart ute och festat hela natten fram tills 6 på morgonen. Sova ett par snabba timmar, sen köra. Jag mådde ganska bra när vi väl satte igång. Jag va lite små trött bara. Så påvägen ner stannade vi och köpte massa energi drycker. På macken där vi skulle inhandla all dryck, så hittade jag ett gäng roliga piller vid kassan. Ena paketet stog det "Energizers" och andra paketet va nå sex-piller. Så jag sa att vi skulle köpa energizer pillerna för att testa o se om man vart nå piggare. Villket skulle va skit bra för mig eftersom jag skulle köra hela vägen. Sen skojade jag med robin och sa att vi skulle ta sex-pillrena också. Och va tror ni han gör. Precis, han tar dom också. Så vi sitter i bilen med gigantiska 72cl´s energidrycker, energi piller och kåt piller. Efter att jag dragit i mig den stora drycken, så trycker vi alla varsit energipiller. Sen skulle vi köra sten,sax och påse om vem som skulle ta kåt-pillret. Inte för att alla ville från en början, utan mer vem som pillret skulle experimenteras på. Men det hela sluta med att alla tog varsit kåtpiller. Milen rullade, och vi alla började känna oss konstigare och konstigare. Med det menar jag inte att vi dampade loss och tokrunkade. För det va verkligen det sista vi gjorde. Vi alla började bli yra, känna oss febriga och få riktigt vidriga hjärtklappningar. Vi va tvugna att stanna. Så när vi ändå höll på så tänkte vi att vi skulle prova äta för att se om vi skulle må nå bättre. Men väl inne på stället så kunde jag själv inte ens stå upp. Jag va tvungen att sätta mig, det började svartna för ögonen och va nära på att svimma ett antal gånger. Så jag sa till mamma va vi hade gjort, och sa att hon nog får köra våran bil. För jag klarade helt enkelt inte av det. Tänk dig själv att prova köra bil när du tagit crack !? Funkar inge vidare.

Jag försöker iaf trycka i mig lite mat inne på stället, men för varje gång jag stoppar skiten i munnen känner jag spykänslan krypa närmare. Så morsan får köra min bil, och jag lägger mig i stefans och mammas bil för att vila.

Ett par mil ifrån pensacola stannar vi till för att göra diverse "lång-bilfärdsåkning-jumpa" och ta nått att dricka. Då kände jag mig mycket bättre, och avgjorde att jag va redo för att köra igen.

När vi väl kommer till hotellrummet så slänger vi oss i princip direkt i sängen, eftersom vi alla mådde skit. Vi mådde lite bättre än vad vi gjorde innan, men det var fortfarande inge vidare. Så vi tänkte vi skulle prova äta igen innan vi somnar in för natten. Så vi ringer room-service som får komma upp till rummet och ge oss krubb. Själv åt jag bara lite nachos med smält cheddar ost. Sen somnade jag in som ett spädbarn.

Fredag morgon när man vaknar, så känner man hur bra man mår. Jämfört med vad man gjorde dagen innan. Så bara den känslan gjorde min dag. Vi grabbar drog en sväng runt stan i florida och shoppa lite. Sen drog vi alla och käkade på en Irländsk restaurang. Dom hade grym Filé Mignon vill jag lova. Den va sjukligt god. Efter maten drog vi lite midnight cruisen runt till olika affärer. I en partystad som denna är många vanliga affärer öppna på natten också. Sen bar det iväg hemåt för att vila upp sig för lördagen.


Riktiga Stekare - Snyggast på stranden !



Så idag började vi dagen med att käka en härlig frukost buffé på hotellet för att sen dra vidare mot stranden. Jag älskar stränderna här. Inte nog för den härliga vita sanden och den sköna värmen. Men brudarna ! Gaah ! Nästan så att man fick ligga och borra olja hela tiden. Men vi tog det ganska piano, förutom när jag och brorsan lyckades ragga upp en MILF vid duscharna.

Efter stranden tog vi nått att käka. Sen hade vi planerat att åka vidare idag mot Orlando. Så direkt efter vi hade käkat så hoppar vi i bilen för att fortsätta våran färd mot Orlando.

Och nu 8 timmar senare är vi framme. Sitter i hotellet och chillar. Man är ganska sliten, det tröttar ut en lite att köra så långa sträckor. Men vi grabbar hittar alltid på nått kul för att fördriva tid. Jag vart så uttråkad dock när alla typ halvsov. Så jag tog PSP´n och spelade medans jag körde. Men spelet jag spelade sög, så det var inge vidare långvarigt spelande. Sen tänkte att det kanske är bra att hålla ögonen på vägen också. Men nu är vi som sagt framme på hotellet. Jag känner för att fetsova. Det kommer bli en lång och rolig dag imorrn. Så jag ska ta och ladda upp batterierna inför morgondagen.


Tack för mig...

Föresten... Sovkompis sökes när jag kommer hem. Tråkigt att sova själv. Nån som vill erbjuda sig ?

Denna blogg var sponsrad av: Maneterna som brorsan fick på ballen

Kommentarer
Postat av: the original blondie

fan du författar ju en hel jävla bok när du bloggar, fast ganska bra för man garvar ju som en idiot! hälsa körsbär o de andra! kraaam

2008-07-31 @ 09:30:05
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0