Yes !



God eftermiddag mina kära vänner. Nu har man äntligen dragit sig ur sängen för att utföra dagens sysslor. Jag började dagen strax efter 12 snåret då jag vakna. Men denna gång var det lite mer speciellt. Jag vaknade nämligen av att någon drog en käftsmäll rakt på hakan på mig. WTF tänkte jag och öppna ögonen, då var det min egen arm som hade slagit mig. Jag hade nämligen legat på armen så att den var helt bortdomnad. Men så tyckte jag att det var lite roligt, så jag greppa tag i armen med min fungerande arm och lekte med den. Haha, känns så skumt när man nuddar en själv med sin egna hand, och det känns bara där man nuddar, och inte i handen.

Efter att jag hade misshandlat mig själv så klev jag upp och skulle käka lite frulle tänkte jag. Men just då i detta skede kom mina ögon över en hög med kakor. Mumms tänkte jag, så jag tog en kaka medans jag skulle kika i kylen vad som fanns att käka till frukost. Men då får jag syn på en cola. Så den greppar jag på direkten. Sen vänder jag mig om mot kakhögen och tittar, sen tittar tillbaka på min cola. Rycker lite på axlarna och tänker what the hell, sedan tar jag ett par kakor och rör mig mot datorn och snackar med diverse folk medans jag äter mit högst nyttiga frukost som bestog av Kakor och Cola. Så det kan bli ibland.

Jag måste sätta igång med mina andra sysslor känner jag. Har endel kläder att tvätta. Och sen lite annat små kraffs innan vi ska dra oss ut för äventyr för kvällen.

Kanske skriver ett par rader lite senare...



Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: Linda

helt underbart tvättråd.. har sett det förr.. Är det MQs killkläder som har det eller har jag fel för mig?

2008-12-14 @ 20:36:45
URL: http://spadertre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0