Stadsvandring & Weed



Ja, stadsvandring vart det allt. Med Lollo och Milla. Lollo skulle nämligen leta på julklappar till sin käre mor och far. Vilket hon faktiskt lyckades åstadkomma rätt bra. Själv sprang jag mest och klagade över hur ont jag har i min axel som en liten kärring. Men det är ok, jag får ibland också.

Weed då ? Nej, inte så mycket av den för min del. Inte mer än att jag har fastnat för serien "Weeds". Den är tungt bra. Så nu har jag laddat ner alla säsonger hittils, vilket består av 4 stycken. Jag kollade nästan igenom hela första säsongen igår. Så den hinner jag se klart idag, och även säkert ett par avsnitt in i andra säsongen.  Skadar juh heller inte att Mary-Louise Parker (Huvudpersonen) är rätt het för att vara runt 45.

Jag måste också slänga mig i badet, om jag nu får klaga lite här också. Det gör fruktansvärt ont i min axel. Så jag tänkte att jag skulle försöka lösa smärtan med ett riktigt varmt bubbelbad. Om inte smärtan går över, så är det alltid skönt att ta sig ett redigt bubbelbad i alla fall. Men först måste jag kolla på ett avsnitt av Weeds. För er som inte sett det, så gör det.

En kort stund efter att jag kommit hem efter vandringen på staden, så undrade min syster varför jag inte hade svarat henne på MSN tidigare idag. Jag säger självklart som det är att jag har inte vart hemma på hela dagen, och därför inte kunnat svara. Det ena leder till det andra, och hon vill se hur det ser ut när hon har skrivit till en. Så hon slänger sig framför min dator, och en annan snoris sitter vid den andra datorn på övervåningen. Så dom börjar chatta med varandra och blir helt impade, samtidigt som dom skriker till varandra och frågar om den andra ser det. Så tänkte jag att jag skulle visa dom ännu en funktion. Så jag slår på camen, oj oj oj säger jag bara. Det var knappt att man fick henne ifrån min dator. Helt besatt.

Men nu måste jag sätta mig i Weeds-läge och get fly high.


Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hehe jag visste inte att du bloggade :D Kul att läsa iaf =P

2008-12-04 @ 20:47:56
URL: http://lisa85.blogg.se/
Postat av: David

Sjukt bra serie!!!! Har följt den sen den starta...blir nog bara bättre o roligare hela tiden =D

2008-12-04 @ 21:32:11
URL: http://yazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0