Sådär !



Japps, nu är det strax tid att Hit the sack. Klockan tickar iväg rätt fort när man har kul, och det är precis därför tiden har gått sakta den senaste tiden nu.

Jag har nämligen städat mitt rum. Eller, jag har iaf kommit en bra bit på vägen. Det är igentligen bara kläder som ska tvättas. Sen är jag klar med skiten. Igentligen var städningen av mitt rum Millas jobb. Men hon svek mig. Hon hade ju lovat, men inte var det någon städande Milla till synes när jag kom hem. Jag hade tillochmed erbjudit mig att betala hela 150kr för jobbet ! Men det är OK Milla, jag förlåter dig. Jag är en man av godhet. Men endast denna gång !

Undrar vad dagen efter skolan imorgon har att erbjuda. Adde kommer ju upp, men jag antar att han vill spendera lite tid med sina föräldrar han inte träffat på väldigt länge. Han ska iaf med ut på lördag och svina. Vi måste ju fira, eller hur Adde !

Nu är jag nyfiken på vad drömvärlden har att erbjuda mig, så jag ska ta och slänga mig rakt in i den för att sedan vakna upp i den bistra verkligheten som slår en som en ilande örfil när man vaknar. Inte på tal om hur kylan imorgon kommer slå som vassa spik i ansiktet när man rör sig utomhus.



Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: milf

inte utan kakdeg!

2008-12-12 @ 10:40:48
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0