Reality Check !

Nu  är man tillbaka från denna veckas härjande. Jag va juh hos Marcus i söndags för att fira honom då han fyllde 18 år. Självfallet vart det en ganska vild kväll och natt.

Vi började lite smått och lungt hemma hos honom. Det kom ett gäng folk och vi hade ganska mys där. Sen framåt natten hade vi bestämt att dra vidare till Björnstugan för Marcus första vistelse på krogen. Därinne träffade man lite folk och dansade sig tvärsvett. Stog även med Olle och hjälpte honom med Dj:andet.

Idag har man bara softat hemma hos Marcus framför tv:n. Eftersom jag inte har vart hemme på 2 dagar nu, så försökte min käre mor att få tag på mig, för att kolla om jag levde. Tillslut ringde hon till Marcus telefon. Och hon kläcker ur sig: "- Jag trodde du hade dött, för du har inte bloggat på 2 dagar." Men hon vart glad sen när hon fick reda på alls inte hade dött, utan bara inte bloggat för Marcus har inget internet hemma.

Nu är man hemma och lagom trött. Jag ska springa iväg till den pipande micron för att ta ut min mat mor så duktigt har lagat idag. Kyckling och ris, mumms.


Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: malin

Sugen på en ny bloggdesign? Just nu lottar jag ut 2 gratis bloggdesigner, kika in hos mig :)

2008-12-03 @ 00:57:44
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0