Plugghäst...



Aa, det kan du kan du kalla mig när jag har pippat en pony...

Just nu sitter jag i den nästan bländande ljusa datorsalen, som också verkar vara en utav dom varmare salarna i skolan. Kanske för att det är närmare 20 datorer som står igång och värmer upp rummet.

Jag ska strax ha "valämne" där jag mest sitter och gör vad jag vill framför datorn. Innan denna lektion hade vi svenska. Jag och Mario högläste en lång Shakespear pjäs. Ganska intressant text och meningsuppbyggnad. Men endel av texten var lite krånglig. Jag måste nog säga att jag lärde mig en hel del, när det kommer till nya och svåra ord i vilket fall. Kanske ord som inte används idag, men kunskap är ju alltid roligt.

Jag har så otroligt ont i min högeraxel. Den är stenhård och jag känner ett groteskt obehag varje gång jag rör armen. Ännu värre när jag bara tar på axeln. Det smärtar ända ner till magen och ger mig ormvridande känslor i magen som nästan får en att kräkas. När jag kommer hem blir det definitivt Zon gel på axeln.

Nu ska jag fördriva min tid på annat sätt.




Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: Linda

med tanke på axeln så verkar det inte vara så lätt att vara dig heller. :O

2008-12-04 @ 11:08:54
URL: http://spadertre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0