Julafton !



Då har denna julafton snart nått sitt slut, och jultomten har tagit semester. Vilket faktiskt på ett sätt är lite skönt. Men jag måste säga att denna julafton va den bästa på ett par år. Visst, julafton är alltid kul. Men någonting var speciellt med denna.

Hela min julafton började runt 08 imorse. Då min syster ansåg att det var dax att gå upp och uppna julklappar. Men jag va lite fräck och lät henne lida en stund till, så att jag skulle få jul-snooza lite. Men efter en stund fick jag ge mig. Då var det bara att rycka upp sig mot julgranen och klapparna. Jag var faktiskt väldigt nyfiken på vad tomten hade med sig i år. Eftersom jag inte hade önskat något direkt.

Och riktigt nöjd vart jag. Vi alla syskon fick ett Wii. Brorsan visste om att vi skulle få ett, så han va kunglig och köpte Guitar Hero World Tour. Det där man kan ha trummor till och allt. Så nu har jag lirat sönder mig. Mycket bättre låtar i denna version än det var i Legend Of Rock. Plus att man kan kompa ihop egna låtar, skit fränt !

Nackdelen med detta är dock att min syster fick ett spel där man ska sjunga. Ett spel med en medföljande mikrofon. Detta resluterar i otroligt pinsamma migrän. Inte bara syster spelade detta spel. Utan även min käre bror, men tragedin slutar inte där. Utan även mamma och Stefan försökte sig på detta. Den låt som snurrade i mitt huvud medans dom sjöng en annan låt var "If I Could Turn Back Time..." Varför utsatte jag mig för att ens vara i närheten och plåga mig själv med detta? Men jag lyckades överleva, och även få filmmatrial på allt detta. Frågan är om jag vågar publicera detta !?

Utav päronen så fick jag lite diverse bra och användbara prylar. Men den bästa var nog att jag får hela min tatuering betald. Jag ska ju göra en rätt stor tatuering på ryggen, så den kommer kosta endel. Så skönt att jag inte behöver spara ihop pengar till den. Så det blir att boka tid uppe i Nora så fort hon öppnar nu igen efter jul. Jag vet ungefär hur jag vill att den ska se ut, men ska ge henne ganska fria händer. Det blir fjärde tatten på

Eftersom vi är från det där USA landet, så öppnade ju vi dom flesta julklapparna direkt på morgonen. Så en stund in på förmiddagen bestog mest av att hjälpa till med att röja undan och hjälpa till lite med att laga maten som skulle konsumeras då tjocka släkten skulle komma. Jag kan säga att jag är så fruktansvärt trött på julmat. Jag va igentligen trött på den innan jag åt mitt första julbord i år. Men nu är jag spyfärdig över den. Inte tal om all julmust jag har druckit. Nu kan jag inte dricka mer sånt på ett bra tag. Jag känner mig också så otroligt tjock. Jag har ätit alldeles för mycket godsaker. Inte bara mat altså, utan massa onyttigt också. Vilken fruktansvärt hemsk människa jag är. Fy skäms på mig. Men det är ok, mina vänner är feta. Så jag behöver inte känna mig utanför.

Jag fick också uppgiften, eller privilegiet att vara tomte i år. Då åkte mina dolda teater talanger fram. Inte ens syrran visste att det var jag som var tomte. Då lyckades jag bra. Dock så fanns det minusfaktorer på att vara tomte. Tomten har extremt osköna, och dessutom väldigt omoderna kläder. Inte på tal om hans helt ovårdade skägg, som hobby-tomte man hela tiden får i munnen. Tummen ner till tomtens utstyrsel. Jag ska skicka ett brev till honom och försöka få ändring på detta tills nästa år. När jag ändå håller på, så ska jag påminna honom att han glömde sitt skägg på vinden, hoppas det inte gjorde ont.

Men jag har lyckats med endel aktiviteter idag iaf. Jag och Stefan har tagit ett par ordentligt långa golfingrundor. Först körde vi lite träningsbana. Men sen gick vi hela långa 9-håls banan. Fy va svettigt det var må jag säga. Nästan ont i axeln. Men jag lyckades spöa honom i golfen. Sen skulle syrran spela Wii. Trodde ni verkligen jag skulle gå ut och spela golf på riktigt ? Neh, precis !

Jag vet inte riktigt vad mina planer är för kvällen. Men kanske ska glida över till bror för att kolla på film med hans nya BlueRay spelare. Eller att spela Guitar Hero och växla det med lite CS-spelande.

Nu måste jag iaf hitta på något annat än att slösa på eran dyrbara jultid.

Åter igen, GOD JUL ! Nu ser vi fram mot nästa festlighet. Den ännu mer efterlängtade helgdagen, Nyår !

Summa sumarum: Bästa julen på länge ! Och detta ska familjen min få stora props för ! Tack !



Baby You Know Me, Im Getting Hight On This Love Untill I O.D...



Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: milf

hahahahaha ge mig en sjungande körsbär

2008-12-26 @ 23:01:23
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0