BlogNight



Just precis. Klockan börjar närma sig 02 ticket. Jag är fortfarande fruktansvärt mätt från middagen jag var på innan. Maten var utsökt. Vi bjöds på potatisgratäng, sallad och diverse kalla kött sorter. Lite hästkött, skinka och rostbiff. Ja, de va endel av vad som serverades. Jag åt så jag nästan sprack. Och inte nog med det, så fick vi en smarrig efterrätt som bestog av glass med maränger och diverse såser. Sjukt gott kan jag lova. Jag kunde knappt resa mig därifrån när vi skulle bege oss.

Efter att ätit all denna utsökta mat, så drog jag och Adde vidare mot Coop för att inhandla en julklapp till hans farmor. Han hittade en prydnadstome till henne. Denna kostade endast 30kr. Men ännu bättre vart det när vi kom fram till kassan. Då hade vi visst missat att den va på rabatt. Halva priset var det. Så 12,50 fick han betala för julklappen. Måste vara billigaste julklappen någonsin.

Efter coop vart det bara hemgång. Jag är så sliten och trött. Men ändå vill jag inte lägga mig så tidigt. Känns så slöseri med tid. Nu när man är ledig lixom. Men jag känner nog att min kropp är bered att börja ge sig för natten.

Det var trots allt en ganska slitig natt igår. Men kul var det iaf. Bästa måste nog varit när både jag och Milla ramlande ut från hissen. Klantskallet jag skulle kliva ur hissen, grejen var att jag missade att det var en ca 10cm hög kant. Jag kör en total faceplant rakt ner i golvet. Men det roliga slutade inte där. Milla lyckades göra samma sak en halv sekund senare. Så hon ramlar rakt över mig. Och som vanligt med våran tur så var det inte bara golvet som det tog stopp imot, utan en dörr rakt framför oss också som satte stopp för det hela. Jaa, många gånger ska man ramla innan benen ramlar av.

Men nu blir det lungt fram tills juldagen iaf. Men då ska det röjas vill jag lova. Julen ska firas som aldrig förr !

Nehe, om man skulle ta och slänga sig till kojs till någon schysst rulle kanske. Jag har ju tankat hem lite Eddie Murphy rellar. Lite stand-up är inte helt fel såhär på natten. Men risken är vell att jag inte somnar eftersom jag kommer vilja se från början till slut. Folk lär tro konstiga saker om mig när jag ligger och skrattar för mig själv halv tre på natten ensam i mörkret. Men låter högst lockande må jag säga.

Varning För Louise !

Innan jag lämnar er, så vill jag bara upplysa om att inte röra er inom en 50 meters radie av Lollo. Nej, inte bara för att hon luktar konstigt. Utan för att hon har någon typ av apatisk rubbning. Hon lider dessutom av någon form av paranoia. Inte nog med det, så har hon någon konstig sjukdom som gör att ögat ramlar ut ur skallen. Så jag varnar er högst att inte röra er inom samma räckhåll som henne. Det kan vara förödande.


- Med tid kommer sanningar...
- Jag är fast i det här, min egen kärleksaffär...

Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: Lalle

hahah fan va bra :D

2008-12-23 @ 09:34:19
Postat av: Daniel

jag e på min vakt!

2008-12-23 @ 12:35:08
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: LowLow

nönönö :P

2008-12-23 @ 15:02:28
URL: http://lougra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0