Almost over !



Nu är man inne på sista veckan av skolan för denna termin. Har gått så sjukt fort, fattar inte. Kommer nog vara skönt att få en liten breake ifrån plugget. Tror lovet ligger på typ 19 dagar eller så. Jag ska verkligen njuta och bara vara under lovet. Skönt att vara hemma med familjen hela julen också. Var ju ett tag sedan. På tal om jul så är det inte så jätte långt kvar tills den dagen. Jag har iaf köpt dom flesta julklapparna. Bara någon enstaka jag ska köpa, men jag vet redan vad jag ska köpa, väntar bara på att pengarna ska trilla in. Så då slipper man jul stressen i år.

Idag var jag sjukligt trött i skolan. Det var värst efter vårat långa pass med psykologi, där jag bara satt och läste konstant i ca 2 timmar. Men som tur va fick vi sluta lite tidigare på våran sista bild lektion. Jag lyckades också somna på bussen, så när jag vaknar upp och inser att vi redan åkt förbi centralen får jag panik och plingar på en gång. Varav busschaffören märker att jag var i bussen. Så han tvärnitar vid första bästa ställe så jag får hoppa av. Så jag fick mig en liten promenix upp på stan. Men det var bara bra, jag lyckades iaf vakna till lite då.

Ikväll blir det att bänka sig i psykologiböckerna. Just nu i psykologin lär vi oss om alla dom olika terapi formerna. Vi ska kunna alla, men också välja ett som vi ska kunna helt och hållet. Jag har valt den Humanistiska terapin. Så imorgon ska jag få en "patient" som jag ska ha terapisamtal med. Och förhoppningsvis hitta en lösning på dennes problem. Rätt spännande faktiskt.

Vi fick också vårat nya schema inför nästa termin. Inga större skillnader, förutom att vi ska börja läsa historia och byta ut bilden mot musik. Dessutom slutar vi 12:20 på fredagar, vilket inte är helt fel.

Nu har jag inte tid att skriva något mer, måste slänga näsan i böckerna så jag kan bota folket och rädda världen imorgon.



Will he ever let it out?
And I wonder why doesn't he break down and cry?


You're so bad, the poison is in there now and forever
The soul's lost and the ache is blunt, hollow feelings




Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: Linda

oj.. redan köpt nästan alla julklapparna.. Jag är imponerad. Jag har inte köpt en enda. opps...



har du förslag på några bra paketer!?

2008-12-15 @ 23:51:25
URL: http://spadertre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0