Måndag !

Japp måndag måndag måndag...

Jag måste nog säga att denna måndag va bland dom segaste någonsin. Jag har varit så fruktansvärt trött idag. Jag vet inte hur många timmar av denna dag jag har sovit bort. Jag somnade nångång igår natt men sen vaknade klockan 03 imorse. Kunde inte somna om, så jag satte mig och haxxade en stund framför datorn. Jag va uppe ända tills 11 snåret. Sen började jag känna mig tröttare och tröttare. Så jag tänkte att jag skulle power-nappa lite. Joo visst.. kan säga att de vart en power napp, för de va drag i den. Så mycket drag att jag inte vaknade förens många timmar senare. Jag är fortfarande trött, men inte "sov-trött" om ni förstår vad jag menar. Jag borde sova nu, eftersom jag ska vara på kävesta imorrn klockan 11:00. Men kan bara inte sova. I värsta fall så får jag va uppe hela natten så jag kommer upp dit imorrn. Det visar sig, jag kanske blir skit trött om nån timma.

Annars så har det faktiskt inte hänt så mycket spännande idag. Därimot så har jag groteskt irriterande nervrykningar i mitt ögonbryn och mitt pekfinger. Ni vet när de typ bultar och rycker i ögonbrynet, så har jag hela tiden. Och nu i 2 dagar har jag haft nervryckningar i mitt pekfinger. Fingret rycker åt sidan. Villket är högst irriterande, speciellt när man sitter vid datorn och fingret hoppar av musen hela tiden. Ska fan tejpa fast fingret till musen. Och där avslöjade jag precis villken datanörd jag är.

Nehfan, nu ska jag hitta på något spännande. Over and out from Cyber-Boy. Haha, va gay de där lät.



Roligt Citat Från Ircen:

<pub-Wheezy> haha jag hittade 1 naken bild på mig med min förra brud precis:D
<SUne^chill4r> ohh på henne me?
<SUne^chill4r> skicka!
<pub-Wheezy> aa
<pub-Wheezy> haha
<SUne^chill4r> ELLER VÄNTA
<SUne^chill4r> DIN FÖRRA?!
<SUne^chill4r> MIN SYRRA?!?!?!




Tack för mig...

  • Now Playing: Plies - Dat Bitch

Denna blogg sponsrades av: C++ Och xml

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0