Yeah !



Jag känner att jag är så glad så att jag måste dela med mig av min gjädje. Jag kom nämligen upp i level 30 nyss på MW2. Det har varit en hård väg dit. Men efter över 1000 dödade fiender och 15 timmar totalt spelande, så är jag där. Visst är du också glad för min skull. NÖRD tänker du nu. Jag vet. Men jag har kul i vilket fall.

Men nu måste jag slänga mig i sängen, för imorgon nalkas det jobb. Vi har bestämt oss för att käka på Subway. De va riktigt längesen, eller det känns som det va längesen i alla fall. Men gott ska det bli.


See you in the gunfire !



Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: shorty

de e skitkul men spela på xbox ist.... data e juh för enkelt.. skaffa lite match me vanlig dosa ist för mus o tangentbord :P

2009-11-26 @ 23:17:53
URL: http://shortydaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0