Natten är lång !



Att natten är lång vill jag nog lova. Iaf för oss ugglor som är uppe vid den tiden. Klockan är snart 06 på morgonen. Jag kan nog säga att jag har ägnat 80% av dagen till att lösen ett litet datorproblem. Ett problem som har gjort mig mer irriterad än mycket annat som är datorrelaterat.

Jag fick även ett kort besök av en trött Hanna idag också. Men inte långt senare så tog hon sitt pick och pack för att dra vidare hem och sova. Så jag fortsatte att ägna min tid att installera och confa min nyformaterade burk. Det är lite roligt med ett nytt OS då man hittar små roliga funktioner hela tiden, och denna gång har faktiskt Microsoft lyckats att göra funktionerna inte bara fungerande, utan också nyttiga! Se där!

Imorgon åker folket här i huset till Stockholm och är borta över helgen, så det bli fetingfest hos mig. Ta med alla ni känner! Nej, så illa blir det inte. Men jag och Lollo pratade om att kanske spela lite spel och avsluta med en film eller nått. Men vi får se vad dagen har att erbjuda. Man kanske bli astaggad på utgång. You never know.

Nu ska jag leta mig vidare i datorns värld.


Denna har jag konstnärligt gjort idag.


Men innan jag lämnar er, så ska jag inviga en nyhet på denna blogg. För varje inlägg jag skriver ska jag publicera ett "Milla är så fet" skämt. Håll utkik !


Dagens Milla skämt:

Milla är så fet att hon använder sin sängmadrass som tampong!


Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0