Inte Okej !



Jag har inte skrivit något dom senaste dagarna för att jag har varit i en djup psykos. Mitt grafikkort gick nämligen sönder för ett par dagar sedan. Och utan grafikkort så blir det alltså inget MW2. Det gör ont i min själ. Jag känner mig hemsk som människa.

Men, efter lite behandling så mår jag nu lite bättre. Jag har kommit förbi den värsta fasen då jag va självmordsbenägen och allt sånt. Förhoppningsvis så har jag skrapat ihop lite pengar inom dom närmaste dagarna så att jag kan återgå till mitt spelande.

Detta är kortet jag nog ska köpa.
Gainward GeForce GTX260 GS 896MB


Nu ska jag ta på mig tvångströjan och återgå till mina spasmatiska ryck.



Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0