Bara sådär...



Ja, bara sådär så var det Fredag igen. Som sagt, dagarna springer om en.

Idag har varit en ganska lugn dag faktiskt. Det egentligen enda händelserika va att en hund sprang bort. Medans jag sov så va Hanna ute på hundjakt, men hittade dock inte hunden. Senare när hon skulle ringa polisen för att kolla om någon hade lämnat in hunden så såg Hanna hunden ute i trädgården. Typiskt va?

Jag och Hanna fortsatte våran dag på MAX där vi åt "frukost". Helt ärligt så vet jag inte riktigt vad klockan va, men inte frukosttid i alla fall. Efter våran feta frulle drog vi vidare mot kliniken där vi egentligen inte gjorde speciellt mycket nytta. Så vi rullade vidare mot Kårsta. Jag stannade hemma och städade medans Hanna drog vidare.

Jag fick dock en glädjande överraskning ett par timmar senare. Hanna ringde och frågade om jag var hemma, vilket jag var. En liten stund senare kommer hon med MACARONI AND CHEESE! Min favoritmat! Då vart jag glad! Hanna är så snäll! Så, de va inte mer än att ställa sig och göra ordning röran. Även min mamma tyckte det va ganska gott. Så gott att jag såg henne hämta mer 2ggr. Inte dåligt gjort morsan.

Jag har även ett paket av det goda undangömt som man kanske ska ta fram imorgon och festa till lite med. Jag längtar redan!

Den sena kvällen har dock varit ganska fokuserad på Modern Warfare. Jag och mitt gäng lirade ett par rundor mot varandra. För att skryta lite så ägda jag dom ganska mycket dom flesta rundorna. Men jag antar att man inte kan bli sämre dessto mer man spelar. Mina nästan 20 timmars spelande måste gjort någon nytta tycker jag.

Man kanske skulle ta och prova sova? Eller? En sista runda kanske? Hmm, tål att funderas på.




Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0