Underbara Måndag !


Idag blir en bra dag känner jag. Det är licksom dagen D så att säga. Det nalkas altså en tatuering på ryggen. Ska bli spännande och se hur den blir.

Helgen har annars vart relativt lugn. I lördags drog jag, Lollo och Milla till David´s Cinco de Mayo fest han så fint hade arrangerat. Vi var dock där bara för att säga hej till alla. Så vi var inte alls festklädda. Eller, Milla var ju iofs väldigt festligt klädd. Mjukisbyxor och inte hade duschat på 3 dagar. Vänta, det låter som Milla´s vanliga utstyrsel faktiskt. Nothing Unusual licksom. Cingo De Mayo festen verkade lyckad. Lagom mycket folk och dessutom ett schysst liveband.

På tal om liveband, så ser man väldigt sällan vuxna människor så snabbt förvandlas till små pojkbarn som spelar luftgitarr och lufttrummor. Deras fantasi flyter iväg och dom ser sig själva stå på scen inför 40.000 människor och rockar loss. Helt underbar syn faktiskt. Men ibland lite skrämmande. Jag menar, alla är visst inte födda till att bli "rockers" så att säga. Inte ens födda till att spela lufttrummor. Men i fantasins värld så finns det inga gränser. Om det är bra eller dåligt vet jag inte.

Man kanske skulle ta och städa lite medans man har chansen ?



Tack för mig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0