Sådär !

Nu var helgen över men jag gråter inte för det. För det har nämligen varit en fullspeckad helg.

Helgen började egentligen i Torsdags för min och Millas del som ni kan läsa här.

Igår vart det grill med hela gänget nere vid sjön. Riktigt mysigt faktiskt. Efter grillstunden så begav Jag, Milla och Lollo oss mot stadens gator för att rocka vidare.

Det vart först ett stopp på Liquid och senare gick vi mot Frimis där det var sjukt mycket folk. Ganska trevligt faktiskt.

Idag då ? Joo, inte långt efter att jag vaknade så tvingade jag med Lollo på restaurang. Eller, nästan i alla fall. Vi åkte till den lokala Pizzerian. Efter varsin Pizza, 3 drickor och 2 timmar, så skildes vi åt.

Senare när jag låg i soffan och halvsov efter Sveriges hockeymatch mot Schweiz (vilket sverige vann) så fick jag ett telefonsamtal från Lollo. Milla och Lollo hade nämligen kommit hem till mig med en överaskning. Milla hade nämligen kvar min filmkamera i sin väska, så dom tog sig friheten att spela in ett par korta klipp. Efter Lollo´s bekännerlser så vart jag helt tagen. Jag säger inget mer. Jag låter istället filmen få tala för sig själv, inte minst för Lollo.




Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

awww, man blir tårögd när man ser dig så Lollo. Hjärtat lider med dig:( _ Bosse´s Mamma.

2009-05-04 @ 06:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0