M-B



Här kommer ännu en Microblogg.

Just nu sitter man och kikar halvt på Myth busters samtidigt som man spelar lite Mafia på fejjan. Vi har haft det oväntat lungt idag/natt. Med tanke på vädret så anade vi att vi skulle få många larm. Men det har varit tvärt imot våran bedömning. Eftersom det va så pass lungt, så unnade jag mig en varm och skön dusch.

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och få mig ett par snarkningar. Man vet ju aldrig när eller om det kommer larm, så det är lika bra att försöka sova när man ändå kan.

För övrigt så har både Elly och Jove blivit psykotiska efter att sett någon skräck/action rulle. Dom va helt kajko i skallen när vi kom hem. Dom sprang runt och ropade någons namn. Sjukt att filmer kan påverka ungdomar så mycket nu för tiden. Ja, det var bättre förr säger jag då.

Även Kiss-Steffe fick en släng av hjärnsläpp när han nästan fick oss båda dödade i en trafikolycka. Stefan vet nämligen inte att man ska stanna när trafiklampan lyser rött. Han fattade även inte detta fastän jag sa " - det är rött. Det är RÖTT, DET ÄR RÖTT !!! " Då vaknade han och bromsade. Men det va lungt, vi kom ju bara halvvägs ut i korsningen. Det kunde ju ha vart värre.

Som sagt, nu blir det att få ett par blund. Nått inlägg kanske kommer senare.


Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0