Lovely Day !



Sjukt underbar dag idag. Humöret är på topp och solen skiner så att man får kisa när man strösar omkring ute.

Jag är oväntat pigg idag. Som jag nämde igår, så var jag vaken i ca 30h utan att sova. Jag kom inte i säng förens 02-tiden, så jag trodde jag skulle vara helt gängpaj idag. Men när jag fick mitt uppvaknings telefonsamtal, så vart jag rätt så snabbt pigg och glad.

Idag består dagen av att luncha någonstans med Hanna, sen rullar jag vidare mot Kumla Anstalten där jag ska spela innebandy med grabbarna. Det kommer att bli sjukt spännande faktiskt.  Mer om hur detta har gått kommer såklart att finnas på bloggen inom en snar tid.

Nu har kampen med min vikt och hälsa börjat. Just nu står jag på ca 77kg. Beroende på om jag har kissat eller inte, då väger jag ca 76.4kg haha. Jag är inte så mycket för just det där med att gå efter vikt och siffror. Men det är intressant att se åt vilket håll man går åt när man tränar och så.

Nu tror jag att jag måste göra nått vettigt innan jag ska röra mig mot stadens hala gator.


Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0