X-Mas !



Okej, nu är det snart julafton, igen. Va det inte nyss julafton och hela de köret? Tiden springer för snabbt nu för dagarna.

Men jag tycker att varje julafton känns annorlundare för varje år. Detta år så har tiden liksom bara gått, sen vipps så är det jul. Jag fattar inte. För några år sedan kändes det som varje advent va en eveighet. Varför vet jag inte.

Denna jul har jag dock lyckats förbereda mig ganska bra rent tidsmässigt. Jag började inhandla mina första julklappar redan i början av November. Detta tillvägagångssätt leder till att man faktiskt har en liten slant till övers i slutet av december också.

Jul är trevligt. Jul är liksom vinterns topp på mysfaktor. Jag menar, på nått konstigt sätt så känns det som att just julafton är en ganska varm och mysig dag, trots att det är närmare -20 grader utanför dörren. Jag vet inte om det är att man ätit så mycket mat, så att det kan vara det som värmer en. Eller om det faktiskt bara är stämningen som gör att man blir lite varm inombords. I vilket fall, så är det lite myspys. Men, julen kan också vara mindre trevligt när man har småsyskon ska vakna helst 05 på morgonen för att öppna julklappar. Men, det har en charm i sig.

Jag tänkte att jag skulle återgå till att se vad min familj pysslar med.


GOD JUL!

Nu trodde Milla att hon skulle slippa Dagens Milla. Men icke! Dagens Milla tar aldrig en paus eller en ledig dag. Så, här kommer den!


Dagens Milla:

Milla är så fet att när hon dör så kommer dom bli tvugna att bredda pärleporten!



Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0