Wroom !

Längtar till när det blir varmt nog för att kunna bada !


Sådär ja, då var det Tisdag igen.

Dagarna går så fort nu för tiden. Det känns som att jag inte har hunnit mer än att designa lite loggor till en hemsida och sen ätit idag.

Men jag vet inte om jag hade orkat så mycket mer än så. Jag är utvilad, men ändå lite seg i kroppen. Det vart trots allt en ganska sen natt igår innan jag kom i säng. Men när jag väl la mig, så måste jag vart väldigt trött. Jag hade nämligen bestämt att titta på den ny Fast And The Furious innan jag somna till. Men jag lyckades somna, och tydligen inte alls långt in i filmen.

Efter att ätit en stor och härlig maträtt som bestog av kycklingfilé, pasta, brocoli och sweetchilli sås kompad med ett hel burk bruna bönor som förrätt, så blev jag ännu segare i kroppen. Så jag låter kroppen göra sitt verk och smälter maten medans jag luskar ut nya koncept till en logga jag ska göra.

Igår fick jag höra av min styvfar att han tyckte att jag var som John Lennon, inte till utseendet hoppas jag men till sättet menade han på. Jag vet inte riktigt alla likheter han ser mellan oss. Men det lät som något poitivt i alla fall.

Ikväll är det snack om att jag och Milla ska ha filmkväll. Jag funderar på om vi ska se filmen Killshot. Den verkar rätt bra.


Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: Daniel

Då kommer jag över i sommar, då ska vi bada, grilla å pimpla vin. Så de så.

2009-04-15 @ 12:32:23
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0