Vietnames Ninja !

Bror

Förra veckan så pratade jag med min bror som just nu reser runt och lever livet i Vietnamn. Planern för honom den dagen var att dra ut och festa med hans kompisar där. Innan vi slutade prata, så sa jag åt honom att han skulle festa för mig också eftersom jag bara skulle ta det lungt. Grejen är att min bror tog det på fullaste allvar. Han festade åt mig också. Och vad jag hörde av honom blev det väldigt hårt. Dagen efter skickade han ett sms och sa att han aldrig skulle festa åt mig samtidigt som han festade.

Men idag när vi talade så kom det fram att det inte berodde på att han festade åt mig som det gick så vilt till. Han sa nämligen:

Bror: Btw den kvällen när jag skulle dricka åt dig med...
Jag: Jaa visst, skyll allt på mig !
Bror:  Nej 2 personer kan jag dricka för. Det var den tredje personen i baren som gjorde det jobbigt...

Men han lovade att ta det en aning lugnare ikväll. Vilket lugnar mina nerver då jag inte kan vara där och vara ännu mer odräglig.

Idag då ? Joo, fram med crossen och gasa lite.
Ikväll då ? Joo, uteservering med Milla.


Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: miah

shu. läste ditt inlägg förra året om qlimax?

undrade bara vart man bokar buss från malmö och dit? och vart man hittar den informationen? :D

2009-10-06 @ 09:23:10
URL: http://miiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0