Uppenbarelse !

Milla - Jag - Lollo

Jag och Lollo satt och pratade på MSN en stund efter det som jag skrev tidigare om i bloggen, när dom skrämde skiten ur mig och Milla hos mig.

Konversationen löd:

Lougra = Lollo
Maniak = Jag


[ Lougra ] säger:
alltså.. haha.. när vi stod inne och väntade på dig..
fan vad milla snackar haha

-||  Maniak  ||- säger:
Att Milla pratar mycket, JAA !
du ska bara höra i telefon

[ Lougra ] säger:
haha som näru skriver i bloggen att hon snackar som fan i tele.. jag trodde du satt och överdrev  fram tills nu...

-||  Maniak  ||- säger:
Ingen som någonsin tror på mig

[ Lougra ] säger:
haha men när jag är med henne så äre ju mer fördelat eller så äre jag som snackar haha..



Nu är det bevisat ! Milla pratar skallen av mig ! Jag har äntligen ett vittne på vad jag får genomlida om dagarna !

Tack Lollo !

I samma veva kom anledningen fram till varför Milla pratar så mycket. Milla får inte en syl i vädret när hon umgås med Lollo. Detta är som att predikat för en otroende publik och sedan att gud visat sig själv. Vilken lättnad...

Så Milla, allt är inte ditt fel. Lite Lollo´s också...



Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Sv: Du får köra tävlingen i din blogg, haha. Men vart skall jag ta stjärtrussinet från?

2009-04-04 @ 06:56:58
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0