Sämst !



Det suger att vara sjuk ! Jag ska starta en motståndsrörelse mot att få bli sjuk. Jag ska även skicka upp detta förslag till EU.

I vilket fall så fick jag sova en sväng och vakna ganska nyligen. Man sover sjukt mycket när man är sjuk. Jag vart väckt på ett ganska skönt sett dock. Min mor kom nämligen med en såndär McFlurry glass. Den som det är Oreo bitar i. Den satt bra i halsen vill jag lova.

För övrigt så händer det inte så mycket känns det som. Jag funderar på att ta en sväng ute i solen. Om nu min kropp tillåter mig attt lägga ner den lilla energin som finns kvar i kroppen.

Jag satt och shuffla lite i min playlist i winamp, så hoppade den till låten Nirvana - Something In The Way. Riktigt länge sen man lyssnade på Nirvana. Men hur sköna är dom inte. Har ni inte hört låten, så tycker jag att ni ska göra det.

Nu ska jag försöka klä min nakna kropp så jag är anständig nog för att vistas ute.


Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0