Impuls !

Bangerz

Dagen igår var rätt intressant.

Jag talade med Lollo i telefon. Hon var så uttråkad så hon ville att jag skulle haka med till McDonalds för att trycka i sig en milkshake.

Självklart hakar jag. Så där sitter vi. Pratar om livets gåtor samtidigt som vi surplar milkshake och får brainfreeze.

En stund senare bestämmer vi med JC att vi ska dit och hälsa på en sväng hos hennes karl och henne. Hennes karl är nämligen tatuerare.

Så 2 timmar senare åker vi alla därifrån, men jag åker nämligen därifrån med en ny tatuering. På skinkan också ! Riktigt kul faktiskt.

Så nu har jag en fin liten tatuering på stjärten. Jag kan nog säga att det var en ganska fullspeckad dag med blandade känslor igår. Först 3 brudar som står inne i badrummet med mig, varav en av dom rakar min skinka och dom andra står och tar bilder med mobilen och skrattar. Humor !

Dessutom att ligga där med stjärten i vädret samtidigt som en stor och vuxen karl grejar med min stjärt. Hmms, upplevelserikt må jag säga !

Men i slutändad vart jag nöjd med allt faktiskt. Det verkade som att alla vart underhållna, och jag fick en ny tatuering. Kan inte bli bättre !



 



Ikväll blir det ugång har jag hört. Nämligen Frimis !

Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: helge4

en standard kväll för dig med andra ord ;)

2009-04-18 @ 19:18:04
Postat av: Daniel

Sen ger du den ett par dar så e tatueringen hur fin som helst!

2009-04-18 @ 19:44:11
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Jag måste fixa en tågbiljett idag ju, annars får jag inte rycka bort plasten! ;D

2009-04-20 @ 09:20:36
URL: http://enannandelavhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0