Engångsgrill och plastbestik



Nu
har man invigt årets första grillning, äntligen !

Efter
att haft lite släkt hos en och käkat massa onyttigt så var det dax att samla gänget för årets första grillning. Brudarna hade bestämt att vi skulle grilla vid naturens hus som det så fint heter.

Efter ett stopp på Coop för att inhandla diverse engångsgrillar, bestick och mat så bar det av mot grillplatsen. Det var hur underbart som helst. En romantisk middag för 4 vart det. Jag och Hanna tryckte i oss korv, medans Lollo och Milla slog tills stort med en stor köttbit och potatissallad. Självklart vart jag utsedd till kvällen grillmaster. Vilket kanske mot Milla´s förhoppningar blev en halvt bränd köttbit som konsekvens.


Milla & Lollo

När vi hade ätit klart och njutit av våran romtaniska middag så bestämde vi oss för att kalla det en dag. Men det roliga slutade inte där. När vi gick mot parkeringen så kläcker Hanna ur sig: - Nu fattas det bara att bajsa ! Men hon var dock inte fullt medveten om att det satt ett par precis brevid på en bänk, det var nämligen ganska mörkt. Dom satt där och hade myspys, så kommer Hanna och vräcker ur sig en sån sak. Sådär ja, då var deras förlovning förstörd.

Vid parkering
vart det mest prat om gammla goda tider och lite reminissande. Sen bar det av mot Hanna där hon skulle fixa och dona med saker och ting.

Nu
sitter vi här hos mig, eller åtminsonde jag sitter. Hanna ligger i soffan och snart somnar med Britt i famnen. Jag får väl ta och bära dem båda till sängen snart. Men jag känner mig inte så jätte sovtrött. Men det kanske kommer.

Lollo idag när vi grillade:

Lollo: Altså Bosse, hade jag inte känt dig, så hade jag vart slapp i ansiktet !
Jag: Okej, det där var läskigt !

Hur ska jag tolka det där ?



Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: Low

haha du får väll skriva en utförlig förklaring till vad det var jag menade när jag sa så till dig, vad vill du att folk ska tro om mig egentligen? haha

2009-04-13 @ 02:11:05
URL: http://lougra.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jag e me next time på körvfest!

2009-04-13 @ 13:15:47
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0