Pennhål och magverk !

-Flashbacks från USA-


Japp, det är så det känns för det mesta nu för dagarna. Känns som att jag har 2st pennor som penitrerar mig i magen. Men det är charmig på sitt lilla sätt.

Dagen idag har till mestadels bestått av slappness. Enbart slappat idag. Hade lite svårt med sovande igår natt, så jag va hemma idag och verkligen tog igen det. Men jag har magen att beskylla. Nån dum jävel har juh vart inne och rotat runt i min mage med massa verktyg, inte nog med det, dom har snittat upp mig också. Elaka bastarder!

Så, har jag gjort nått vettigt idag ? Jag skulle villja svara ett starkt NEJ på den frågan. Eller jo, lite kanske. Fixade klart med våra biljetter till qlimax, brände en skiva åt Milla-Slemhinna och sen har jag juh fått mamma att baka chocolate chip coockies. Dessuttom kollade jag på ett nytt avsnitt av 2 och en halv män med käre bror. Nått har jag vell åstadkommit. Men kan inte påstå att det var mycket. Just fasen, nu kom jag på att jag måste göra mitt arbete till svenskan också. Men det går på en pisskvart. Tack för att du påminde mig.

Jag fick mig ett ordentligt skratt ganska nyligen, satt nämligen och pratade med Danne på msn. Jag måste bara citera vad han skrev som fick mig att skratta så mycket att nästan stygnen sprack på magen. Kuslig kille de där.

Citat:
| | Dampfish | | Caledfwlch säger:
Jag fes i en blockflöjt en gång.




Nerru, nu ska jag söka mig inått för att lokalisera och granska mammas bakande av kakorna. Dom får inte undangås.


Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0