Nattpoesi...

Europa på kvällstid...

Är nått jag inte ska skriva...

Idag har vart en riktigt soft dag. Har chillat hemma hela dagen och kvällen. Fram tills nästan midnatts snåret. Då Lollo kom hit för att leka en sväng. Vi visste inte riktigt vad vi skulle hitta på. Men vi började med att dra till MAX och jobba på våran vinterpäls. Jag menar, när det är vinter, då får man äta sig fet. Enbart för att palla med kylan. Inte för att det skulle va gott eller så, utan endast ur ett taktiskt tänkande. Lollo´s ursäkt va att hon är sjuk, och då får man äta fet mat för att man inte tränar då. Ehm, okej snygg ideologi Lollo.

När vi hade vart på MAX och lekt hemliga agenter och vart jagade av diverse papegojor så bestämde vi oss för att dra eon där Jove jobbat natt som väktare. Vi stog där och bullshita en stund. Efter chittchattande drog vi oss mot stan för att hämta upp lilla Milla som skulle hem efter en kalaskväll på MM/Pasta.

Nu är man hemma och haxxar pentagon samt vita huset i brist på annat tidsfördriv. Man kanske skulle lägga sig och kolla på nån film man inte har skådat tidigare. Låter som en plan sickan.

Imorrn är det fest för hela slanten. Hermano fyller år som jag nämt tidigare. Kommer bli riktigt kul tror jag.

Nu orkar jag inte skriva längre, du får hitta någon annans liv att snoka i.

Dagens OMG:
Två tjejer ~16 sitter och diskuterar en kompis.

Tjej 1: Jag känner mig jättesäker när jag åker med honom. Han är verkligen jätteduktig på att köra bil. Det spelar ingen roll hur full han är, han kör lika säkert och bra ändå.
Tjej 2: Jag vet!
Efter en liten stund.
Tjej 1: Alltså, jag fattar inte att han inte har körkort.


Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0