Sunday Poopie Sunday !



Usch vad jag är trött. Jag har inte sovit många blund inatt. Eller rättare sagt, jag har inte sovit en enda blund inatt. Jag la mig inte förens imorse runt 6-7 tiden, igen. Men nu får man faktiskt. Jag är ju trotts allt ledig från skolan.

Jag tror att jag lyckades hjärntvätta mig själv igår med Milla. Inte nog om att det står mer om henne i min blogg än det gör om mig, men nu drömmde jag om henne 2ggr i rad på dom få blunden jag fick idag. Hur kan det vara sant !? När ska min hjärna få avkoppling !?

Mina drömmar var rätt så bisarra faktiskt. I drömmen så fanns det bakgrundshistoria till allt. Vi hade nämligen haft inbrottsförsök innan, men lyckats skrämma bort tjuven. Men nu var han tillbaka. Jag och Milla stog i mitt rum, då jag ser en bil köra in på infarten. Jag känner igen bilen sen gången innan. Jag blir tokig, och skriker med en viskande röst att Milla ska komma till min dörr i rummet för att titta. Jag förklarar snabbt för henne att det är han, han som försökt göra inbrott tidigare. Jag ser att han kliver ur bilen, men strålkastarna fortarande på. I detta skede får jag precis en flashback om att det står ett baseballträ precis utanför husets ytterdör. Jag säger åt Milla skarpt att stanna i mitt rum och stänga dörren. Jag flyger ut ur rummet, slänger upp dörren och är beredd att han ska stå där. I samma sekund som jag få en blick ut när jag slänger upp dörren, så ser jag att han är springandes påväg mot bakdörren. Så jag greppar baseballträ´t som stog utanför framdörren. Springer genom hallen där Milla nu står och ser förskräckt ut sen vidare genom köket med avsikt att hinna möta tjuven i samma stund som han öppnar bakdörren. Precis när jag kommer fram till dörren ser jag han slinka ut genom dörren och jag efter med baseballträ´t i högsta högg samtidigt som hjärtat överdoseras av adrenalin.

Sen vakna jag. Jag fick aldrig tag i tjuven. Men nästa gång, då lovar jag. He is going down baby ! Andra drömmen fattade jag inte riktigt. Vi satt i en bil och Milla satt bara och va allmänt dryg och slängde peak:ar på mig så fort jag sa nått. Elaka Milla !

Det är ju som sagt söndag idag. Det verkar som att det kanske blir utgång ikväll. Jag, Adde och Bror funderar på att dra en sväng till Pasta/MM sen vidare mot Björnis ikväll. Vi får se vad kvällen har att erbjuda oss.

Ni som läste min blogg igår, vet att jag föreslog att min käre vän Sarah skulle börja blogga. Och idag lyckades jag övertala henne till detta. Jag vill starkt rekomendera att besöka den i framtiden, för jag tror att detta kan bli mycket spännande. Jag väntar med stor spänningen på att få leva mig in i Sarah´s skruvade värld ! Sarah´s Blogg kan ni hitta HÄR ! Givetvis kommer hennes blogg att strax länkas på blogglistan nedanför till vänster med dom andra bloggarna.

Nu måste jag bege mig ifrån datorn en svängom. Jag ska ut och hjälpa mamma att julstäda och laga lite mat. Sluta se så förvånad ut, jag kan också !

På återseende !


Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0