Jag Är Kär...



...I dig ! Nej, jag skoja bara. Jag är faktiskt inte det. Men betalar du bra, så kan vi göra ett försök ! 

Nu har jag precis kommit hem, tryckt i mig härligt mjuka goda mackor. Och för att toppa det hela, så svepte jag två stora glas kall oboy. Så gott !

Igår då ? Jo men visst, det vart utgång på hård nivå. Jag och Adde möttes upp hos mig, sen var det bara att traska mot bussen. Och självklart så regnade det massor. Brorsan den lata grabben fick skjuts in till stan, fuskis ! Väl uppe på stan var det planerat att möta upp en viss Elin. Vilket vi gjorde, sen rullade vi in på MM.

När vi väl kommit in på MM-Baren så träffade vi på Dennis och Viktor. Efter en stund kom Dannie och hennes käre bror David, och lite senare drog Milla sin feta röv till haket också.  Vi hade riktigt trevligt. Vi vart ett rejält gäng som satt och skratta och tjoade.

Tanken va att vi skulle sitta där för att senare dra till Björnis. Några drog lite tidigare, men vi va ett gäng som hängde kvar en stund för att prata massa intressant med okänt folk.

När vi väl bestämde oss för att dra till Björnis, så hade dom bara in och utsläpp. Så vi gick till stället som låg mittimot och drog någon bers där.

Klockan började närma sig sena natten, vilket innebär efterfest ! Vi sammlade ihop gänget, ringde taxi med GPS´n inställd mot Dannie. Men först ett stopp vid statoil för att inhandla diverse prylar. Bland annat Keso såklart !

Och nu har man kommit hem för att återhämta sig ifrån gårdagens bravader. Ikväll ska jag också på middag som bror har bjudit mig på. Gott med smaskig mat, längtar som bara den, för jag är ganska hungrig.

När jag kom hem idag, och skulle kolla nya blogginlägg folk hade skrivit, så kom jag till insikt med att jag ska ta bort endel bloggar jag bevakar. Jag hade över 30 bloggar som hade olästa inlägg på. Men nu ska jag rensa. Mest för att personerna är ganska tråkiga och skriver helt ointressanta blogginlägg. Så nu ska jag rensa bland mina bevakade bloggar. Upplys mig gärna när ni kommit med bra matrial som jag kan lägga ner min tid på att läsa. Du märker vell om du är en utav dom "tråkiga/ointressanta" om du går minus på antalet premunanter hos bloglovin.

Innan det är middags dax ska jag nog slänga mig i duschen. Jag ska nog ta en lång dusch och bara njuta av värmen.

Undrar om det blir en vit jul i år ? Dagens rebus.

Nu orkar jag inte skriva nått, känner att jag inte är på blogghumör. Men nu har ni iaf nått att läsa.




Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0