Valborg



För bra kväll !

Hade jag vart 16 år så hade denna dag vart planerad ca 6 måndader tillbaka. Jag fick reda på idag att det var valborg. Lika bra kanske.

Men, kul hade jag i alla fall. Jag mötte upp Milla på bussen för att dra vidare mot Liquid ( Gammla MM-Baren ) Där satt vi coh snacka massa skit och hade det trevligt på uteserveringen. Sen vart det kallt, så då trampade vi in istället.

Efter en stund så kom Robin och hans flickvän My. Ännu en stund senare så kom Gaymo, pontus och nån annan Gaymo anhängare. Riktigt kul hade vi faktiskt.

När Liquid hade stängt så begav vi oss mot stadsparken för att skratta åt alla fjortisar. Vilket var helt lyckat. En kort vandring därefter så drog vi mot parkeringen där Lollo´s bil stog parkerad för att köra mitt feta arsle hem.

Nu ska jag försöka att hitta till sängen. Jag tror att det är den stora mjuka saken bakom mig. Men man vet aldrig, det kanske är en jättelik marsmallow. Jag får helt enkelt chansa.


Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0