Skräck & Film (?)

Let The Game Begin...


Härliga ljuva natt...

Kvällen har vart rätt mys faktiskt. Vart som skrivet i tidigare inlägg dvs soffan. Iaf till större del av kvällen.

Runt 21 snåret dök Milla upp som planerat. Vi bestämde oss för att slänga igång en bra rulle. Och då menar jag verkligen BRA ! Nämligen filmen Batman The Dark Knight. Hur tung film som helst. Den blir ännu bättre när det faktiskt är jag och Milla som är med och medverkar i filmen. Jag såklart som Batman himself och Milla som Jokern. Nu när jag tänker på det, så kanske det är en verklig skildring på mig och Milla.

En bit in i filmen så får Milla SMS av Loow. Loow och Jove ville nämligen ha sällskap på stan medans dom tryckte i sig fet snabbmat. Så vi pausade filmen och begav oss mot metropolens gator. Efter att Lollo och Jove hade blivit mätta och belåtna så skilldes vi åt igen. Jag och Milla hem till mig igen för att fortsätta se filmen. Vart Lollo och Jove drog vidare hade vi ingen aning om, förens senare...

När jag och Milla hade kommit hem till mig igen, så satt vi ute på min trapp och snackade lite skit över en cigg. Milla rökte klart och det var dax att gå in igen. Milla öppnar dörren och av någon anledning kom jag en liten bit efter. När Milla är en bra bit in och på väg in genom min andra dörr, så flyger två stycken schalklädda mongon fram och skriker från ingenstans. Vem tror ni det var ? Joo, Lollo och Jove såklart. Dom hade nämligen åkt hem till mig i förväg medans jag och Milla va på Statoil. Tagit sig in hos mig sedan stog och vänta på att vi skulle gå in genom dörren så dom skulle kunna skrämma skiten ur oss.

Jag kan säga att jag fick en härlig gåshud. Jag vart ganska kissnödig efter det. Milla som va bajsnödig innan, var inte alls bajsnödig efter. Hon sa att bajset hade tryckts upp långt i magen för att hon hade blivit så rädd. Men jag såg hur hon stog och skakade ur något ur byxbenet. Längre än så vågade jag inte titta.

Kul grej Lollo och Jove. Men jag hoppas att ni vet att jag är en man med ljuv hämd. Ni öppnar bara tillfällen för mig att utföra hemska saker mot er och jag lovar att det kommer att ske. Exakt vad och på vilken nivå ? Jaa, vad vet jag inte ännu. Men nivån kommer att vara på en bra högre än det vi vart utsatta för. Ni har startat ett krig jag kommer att avsluta. Jag säger bara; Let The Game Begin...



Jove

Lollo


Men som sagt, kul grej. Det är sånt här som får hjärtat att slå ett extra slag. I Millas fall slog det nog nästan ett sista slag. Men hon överlevde.

För övrigt så mår jag fortfarande ganska bra. Men känner hur den här dåsigheten blir allt mer påträngande i skallen. Näsan blir lite mer täppt vilket leder till att huvudvärken kommer tätt in på.

Det nalkas ju fest imorrn för den nyfyllda Elly. Jag är lite skeptiskt till om jag ska gå eller inte. Jag vill ju, men frågan är vad min kropp säger om detta. Den som lever får väl se antar jag.


Nu ska jag smida hemlisar !





Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: Low

haha såå ledsen lilla vääään!

2009-04-04 @ 03:11:00
URL: http://lougra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0