Livet är underbart !



Hur underbart är det inte att vara toksjuk ! Så grymt spännande är det. Jag kunde inte önska detta mer !

I verkliga fallet så sitter jag och gråter som vi killar gör när vi är sjuka. När vi killar är sjuka, så är vi verkligen dödssjuka ! Det är faktiskt riktigt synd om oss. Kvinnor kan snacka om barnafödande, men då har ni inte varit riktigt förkylda !

Jag va totalt inställd på att jag skulle vara friskare och må bättre idag så att jag kunde jobba. Men verkligheten bitchslappa mig rakt i nyllet. Jag vaknar istället med att jag mår sämmre. Men hur charmigt är inte det licksom. Inget går upp imot att hosta upp sina lungor samtidigt som man väntar på att skallen ska detonera och pryda väggarna med ens hjärnsubstans.

Jag har en liten liten aning om att det här helgen kommer att vara någorlunda jobbig. Jag orkar inte vara sjuk mer. Speciellt när det är skönaste vädret ute. Det här är orättvist. Jag ska starta en protestlista och förväntar mig att ni alla skriver på den.

Om någon därute har en mirakelkur, så snälla skicka den.

Livet är underbart, glöm inte det !


Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0