Här borde det vara en vitsig rubrik!



Så, då var det dags igen att skänka några rader till denna textfattiga blogg. Dock gjorde jag misstaget att börja skriva innan jag egentligen visste vad jag skulle skriva om, vilket oftast leder till en ganska ointressant information, just som dessa tre rader du nu slösat bort 20 sekunder på av din dyrbara tid till att läsa. Men, don´t hate the player, hate the game!

Klockan är ganska sent och jag sitter just och funderar på vad som har hållt mig vaken tills nu. Men jag kom fort på att jag är ju datornörd, det är ju bara så vi funkar. Om någon frågar vad man gjort hela natten framför datorn, så har man sällan något vettigt svar. Inte för att någon medioker musklickare ändå skulle haft någon aning om vad jag pratade om när jag skulle ha förklarat. Men man kan säga att tiden går väldigt fort när man har kul. Och med kul menar jag inte att slaviskt följa alla uppdateringar som görs på Facebook eller att läsa NA´s totalt värdelösa nyhetsuppdateringar.

Dagen har spenderats hos mina föräldrar ute på landet. Jag vet egentligen inte om ordet "landet" är det korrekta. Det ligger nämligen inte allt för långt utanför stadens gränser. Men jag tycker ändå att "landet" är förpliktigad att användas eftersom det ändå finns saker som passar in i klyschan "landet". Vilket är; hästbajs, traktorer och att man maniskt tittar ut genom fönstret så fort någon åker förbi på vägen. Och är det en bil man inte känner igen, så utbrister någon: "- Vem är det där? Måste vara någon som åkt fel. Men, varför svänger bilen in på våran uppfart? Jaha, dom skulle bara vända..." Det borde väl ändå räcka för att definera det som landet. Ni som bor i Kårsta får gärna rätta mig om jag har fel, men hästbajset är jag helt säker på att jag har sett ett flertal gånger. Dessvärre även trampat i det.

Men även jag kan tycka det är trivsamt på landet bland allt bajs och paranoida fönstertittare. Det bjöds på varm choklad och även havssaltade Pringels. Jag tror även att hundarna fick sig ett par godbitar med lite av varje. Vilken kan förklara varför den ena hunden har diaré.

Men nu är det nog dags av avrunda detta högst intellektuella blogginlägg. Dagens arbete har tagit ut sin rätt på min trötta kropp och jag behöver blunda ett par timmar för att orka med nästa pass. Dock får jag en härlig sovmorgon eftersom jag inte början fören 15:30.

Ha det bäst gott folk och trampa inte i bajs på landet!

Kommentarer
Postat av: Vera

Tycker du att blogga ? Vi tror att du kan tjäna minst 400 kr varje månad om du börjar rekrytera nya medlemar till vårt blogg nätverk bloggbesokare.se.Vi betalar 2 kr för en ny medlem + 50 % av deras investering på vårt sajt till ditt konto.Du kan välja sen att dra pengarna via paypal eller köpa själv en av våra vip eller mynt paketer som du kan använda för att få traffik eller som annonsering av din blogg.Trevligt att läsa om dig :)

2013-09-05 @ 08:25:27
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0