God Morgon !!!



Hello gott folk.

Vad jag har hört så är det Tisdag idag. Jag har inte sovit en blund. Jag kan inte, det går bara inte. Exakt samma sak igår natt. Vad är det för fel ? Enligt Hannas far så äter jag för sent på kvällarna. Kan säkerligen stämma. Men jag har aldrig haft något problem med det tidigare. Nästan tvärtom, att jag inte kan sova om jag inte äter. Fet som man är.

Tur att man har MW2 säger jag bara. Vad annars hade jag ägnat min tid åt under dessa sömnlösa nätter. Det känns som att jag har surfat varenda sida på denna vida webb. Fast det har ju jag faktiskt inte gjort, även om det nu känns så.

Men kanske har Hannas pappa rätt. Jag och Hanna åkte ju iväg till MAX efter att hon hade slutat. De va runt 22-tiden. Men, nej. Jag tror inte att det är maten som spökar. Jag tror mer på att jobbet i Nora har satt mig i helt fel rytm. Att börja jobba runt 21 på kvällen gör att man vänder dygnet ganska rejält. Men nu måste jag försöka vrida tillbaka mig själv. Vilket ni märker går helt suberbt.

På tal om något helt annat. Vart har alla bra filmer tagit vägen ? Jag har letat massor efter en rulle som verkar schysst. Men helt utan resultat. Nu syftar jag på nya filmer. För det finns ju massvis med bra filmer, men jag vill se någon som är ny. Man får väl vänta tills Boondock saints 2 kommer ut. Den lär bli ganska fet.

Jag läste häromdagen att Jesus hade blivit dömd till en månads fängelse. Mer om detta kan ni läsa HÄR. Dessutom så har jag hittat årets julklapp till kvinnor. Den är helt underbar. Inte mindre än en USB-driven bröstvärmare. Ja, du läste rätt. Helt fantastiskt. Den såkallade bröstvärmaren består av två textillappar. Inne i tyget finns element som värmer när man kopplar in sladden till en USB-port. Genialiskt ! Men alltså, jag vet inte riktigt vem som skulle vilja ha den. I alla fall i seriöst syfte. Och vad säger man när man ger bort den till någon ? "-Du, dina pattar ser lite kalla ut, här får du en USB-driven bröstvärmare. Slit på hälsan." Nja, jag vet inte. Inget man ger till svärmor direkt kanske. Kanske bra om man inte vill ha mjölkstocking på vintern ? Nej, jag kommer faktiskt inte på något bra svar.

USB-Bröstvärmare
OBS: Det är inte jag på bilden.



Klockan börjar nu närma sig 06-snåret. Jag borde va ganska trött snart. Men jag känner mig faktiskt ganska pigg. Jag ska nog ändå prova att lägga mig hade jag tänkt. Dessto senare jag lägger mig, dessto senare kommer jag vakna idag, vilket är mindre bra. Jag ska nog fortsätta med svärfars uppdrag som han satte mig i arbete med. Om det blir dugligt väder så att säga.

Som sagt, nu ska jag prova att sova. Efter en omgång MW2 såklart.




Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0