Exakt 1 år sedan...



Jag satt och tänkte tillbaka. Jag tänkte tillbaka till nästan exakt 1 år sen. Vi den här tiden var jag så uppe i varv som ett litet barn. De va inte alls många timmar tills jag och mina Bangerz skulle bege oss långt bort. Vi skulle på en resa som vi länge såg fram emot. En resa som vi idag aldrig kommer att glömma. En resa vi kommer att göra om fler gånger, men tyvär inte i år. Men istället för att älta över det, så njuter jag av mina minnen från den resan. Resan va nämligen till QLIMAX!

Tiden går fort. Men, vi kan inte annat än bara blicka fram mot nästa gång vi åker dit.

Oförglömliga minnen!



Kommentarer
Postat av: Ylva Östergren

Gillar om det du skrev! Skojigt att se lite sunda saker och inte bara det vanliga grejerna som man kan läsa om typ alltid. ;)

Postat av: Ylva Östergren

Tycker om det du skrev! Roligt att se en del schyssta saker och inte endast det generella grejerna som man kan se om hela tiden. ;)

Postat av: factory coach outlet

The blog is the portrait of the mind,very good.

2011-03-23 @ 09:15:49
URL: http://www.factorycoachoutlets.com/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0