Wraah !



Jag är trött, och har sjukt ont i skallen ! Men jag måste ändå försöka tagga till. För om några timmar ska man va på anstalten igen och kick some as i innebandy. Ska jag va helt ärlig är jag inte så jätte sugen på att spela idag. Men det känns som att jag måste. Annars kommer jag bli fet, eller fetare kanske är bättre ordval.

Min mamma är lite lost ibland. Igår kollade jag på smallville. Hon kommer och sätter sig i soffan och frågar vad jag tittar på. Jag svarar smallville och förklarar att det är han clark som är stålmannen. Min mamma sitter tyst en stund och tittar. Efter några minuter av fundersamhet så frågar hon: - Men vem är Jokern då ? Jag tror min mamma har blandat ihop ett och annat. Även imorse så trodde hon att hon kollade på film. Filmen handlade om en brud som sprang runt med svärd. Men hon vart genast lite chockad när jag förklarade för henne att detta bara var en serie, och att den heter Xena Krigar Prinsessan. När det var slut hörde man ett " - nu måste jag vänta ändå tills nästa tisdag ! ". Inte lätt att vara gammal och lite smått efter i dagens TV-värld.

För övrigt är mitt Wii efterblivit. Gränsen till att jag kastar skiten ut genom fönstret hänger på en skör tråd !



Hela livet är ett försök att bevara livet.



Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0