Milla = Löss (?) Kanske !?

(Huvudlöss)

Idag har vart en ganska lugn dag för min del. Hände inte allt för mycket utanför det vardagliga förens senare på eftermiddagen. Då var det möte hos socialen som var inbokat. Så jag gjorde mig ordning för mötet och gasade dit. Mötet gick kanon och jag ska börja min anställning hos socialen redan imorrn. Känns riktigt bra faktiskt. Inte för pengarnas skull, utan mer vad man gör för att kunna hjälpa till.


Jag och Milla hade bestämt att vi skulle leka idag. Så lite senare in på kvällskvisten gled hon över för att kika film här hos mig. Vi bestämde oss för att se "Babysitter Wanted". Både jag och Milla ansåg att det inte var den bästa filmen vi sett. Men ändå, inte jätte kass licksom. Men det är ju ingen film jag gärna ser två gånger. Men jag fick mig ett gott skratt mitt i filmen, fast det var en skräckis. Millas mobil ringde, hon pratade en stund sen la på. När hon la på så tittar hon på mig och säger: -" Min syster har löss". Självfallet brister jag ut och hävdar att hon också har det. För det har hon ! Jag vet det ! Så alla ni som umgås med Milla, PASSA ER ! Hon är infekterad med en insekt kallad Pediculus humanus capitis dvs huvudlöss !

Ska det gå så långt att vi måste börja kalla henne för Löss-Milla ?

Jag tror enda sättet för Milla att återhämta sig från detta är att raka av henne allt hår. Jag som en riktig kompis som ställer upp, kan faktiskt ställa upp och utföra rakandet. Jag vet, jag är schysst. Vad gör man inte för sina vänner licksom. Det är ju det som är HUVUDSAKEN eller hur Milla !

Nu känner jag att det snart är dax för mig att närma mig sängen. Är ju en dag imorgon också. En dessutom väldig bra dag. Den saknade Hanna kommer nämligen hit till Örebro för att göra stan osäker. Det kommer bli lajbans !


Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: Low

Milla får hålla sig lååångt borta ifrån mig!!

2009-03-13 @ 02:58:26
URL: http://lougra.blogg.se/
Postat av: Millsorz

Haha men Boo din jävla APA jag har INTE löss. Så jävla elak är du !

2009-03-13 @ 15:54:01
URL: http://miiillaa.blogg.se/
Postat av: Maniak

@ Millzors: Milla, förnekelse är första stadiet. Vi både vet hur det egentligen ligger till. Det är okej. Det är säkert massa andra som också har haft det.

2009-03-13 @ 19:28:13
URL: http://maniaks.blogg.se.
Postat av: Lalle

urs kom inte nära mig bosse du har det säkert med haha

2009-03-16 @ 08:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0