Sunday Bloody Sunday...



Snart har dygnet bjudit på 4 timmar in i den nyblivna dagen Söndag.

vad har man gjort för att hållt sig vaken tills nu ?

Min dag började officiellt vid 12:30 tiden då jag vart väckt på beställning. Eftersom det vart sena natten in på lördagsmorgonen, så var man lite trött när man vaknade. Men efter en kort stund så var man igång.

Jag har ju flyttat ut från huset till mitt nya command-center där jag hackar både myndigheters och staters databaser och servrar. Här planerar jag även endel hemska dåd mot BRIO-leksaker och SVT´s Bollibompa. Vad gör man inte för att reta upp dom stackars spionerna från alla slags myndigheter. Tyvär så kan ni inte vara så hemliga då man ser vilka sidor/bloggar ni bevakar. Busted !  För er som undrar vad jag gaggar om, så titta gärna på denna fina lista HÄR. Får man en guldstjärna om man är med i listan, eller blir det guantanamo på en gång ? Låt mig i alla fall få ta med en bärbar dator så jag har något att göra mellan då jag blir förhörd och torterad. Ett PSP i alla fall !?

Nu kändes det som jag tappade tråden lite, men som sagt efter en kort stund hade jag pignat till och blivit någorlunda människa. Jag sprang runt och småplockade lite. Jag samlade dagens vuxenpoäng genom att storstäda mitt gammla rum. Detta belönades jag med onyttigheter och privat chafför till diverse ställen för ännu mer inköp av onyttigheter. Det vart en resa till Coop där jag och Collin skulle inhandla sakerna till våran planerade pokerkväll.

Men innan det var pokerdax så nalkades det SM-slutspel i hockey. HV71 VS Timrå. Jag höll på HV och Collin på Timrå. Collin fick höra bra många peakar då dom vann med sköna 7-0. När jag hade retats klart och hockyn va slut så vart det den planerade resan mot Coop.

När jag och Collin vandrade runt inne på Coop, så kände jag mig som en nackad höna. Jag ville springa i varje hylla för jag var verkligen sugen på allt. Man ska inte åka och handla när man är hungrig eller bara "sugen på något". Men tillslut nöjde jag mig med en 1,5L Cola, Pringles, 200g Marabou och en Kronan Lös. Min kväll kändes räddad. Nått av allt detta måste ju stilla mitt sug. Men grejen var att det faktiskt inte skulle ta slut där. Vi hade även ännu ett planerat stopp. Nämligen Hovsta Pizzerian. Vi tänkte va lite smarta och ringa en stund innan vi åkte från Coop för att våran beställning på 5 pizzor skulle vara klar när vi kom fram. Men ingen av oss hade nummret. Så jag skickar iväg ett SMS till 118800 med frågan vad det är för nummer till den pizzerian. Jag får det kloka svaret: "Pizzeria Hovsta". No shit sherlock ! Men vi sket i att ringa, utan åkte direkt dit istället. Pizzabagaren hade mer än fullt upp när vi kom fram. Så vi förstog att vi skulle bli ståendes där ett tag. Men efter ca 20min så var krubbet klart och vi kunde glida hemåt igen.

Väl hemma så agerade jag som bäbisvakt medans dom andra åt. Jag och bäbisen dansade villt och guppade omkring överallt. När Collin hade käkat klart så tog han över, precis lagom till när bäbis bestämde sig för att spy ner hela honom. Kanske inte va allt för bra med dans och gupp för en nymatad bäbis.

Efter svullande av pizza och kräkandes av bäbisar så satte vi igång med pokern. Jag va helt 100% säker på att jag skulle ta hem vinsterna för kvällen. Men, vad är det man säger, det blir aldrig som man har tänkt sig. Och det vart det verkligen inte. Sämst var jag, helt totalt kass. Men jag skyller på att jag roade mig mer med bäbisen än med pokern. Vi hade kul i alla fall.

Efter ett par omgångar poker så slog vi på lite Qlimax på den stora skärmen. Jag fick flashbacks medans Collin och Pontus längtade efter att få vara med om det. Var nog bara My som kollade på videon med ointresse.

Kvällen vart natten och det var dax att kalla det en dag. Så jag var snäll och körde hem de små liven. Väl inne i bilen så vaknade bäbis till ordentligt. Hoppade och dansade till radions vackra toner.

För att summera kvällen så vart det Hockey, bäbispatrull och poker. Vi hade bra kul och var dessutom skönt att chilla hemma en hel helg och bara vara. Detta måste upprepas flera gånger !

Söndagen är planerad med att spela Bingolotto med gänget. Altså seriöst, har jag blivit svenne ? Skit samma, jag har kul i alla fall. Bara det inte blir en vana med Bingolotto.

Nu ska jag fortsätta mitt seriösa livsfilosofi samtal med min Banger Loow. Hon har nämligen precis erkänt att hon faktiskt njuter av att ha sex med döingar. Men vadå, vänner ska väl ställa upp för allt, eller ?

I ain't gonna eat, I ain't gonna sleep. Ain't gonna breathe, til I see what I wanna see. And what I wanna see is you go to sleep in the dirt permanently. You just being hurt ain't gonna work for me, it just wouldn't be sufficient enough. Cuz we are just gonna be enemies as long as we breathe. I don't ever see either of us coming to terms where we can agree. There ain't gonna be no reason speakin with me.


Me do this one all by my lonely. I don't need fifteen of my homies. When I see you, I'm seeing you, me and you only !


Die Nameless Bitch...


Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: jenny

haha snart bara 100 dagar kvar

2009-03-08 @ 11:23:48
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: jenny

hur ska man tolka det där??

2009-03-08 @ 14:46:39
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Pubes

Hej!

Lust att prenumerera på min blogg via bloglovin?

Mvh Pubes


http://www.bloglovin.com/blogg/23787/pubes

2009-03-09 @ 00:48:55
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0