Morning Micro Blog



Usch, vad jag inte tycker om tidigare mornar. Dessutom när man inte lyckats sova så många timmar heller. Ändå så la jag mig i ganska bra tid. Jag kunde ju ha lagt mig tidigare. Men hade nog inte somnat då i alla fall.

BingoLotton gick ju inte för bra igår. Va iofs bara ett nummer ifrån att dra hem storvinsten, men den kommer nästa söndag. Jag, Collin och My har startat ett nytt Söndagsgäng. Vi har bestämt att vi ska spela Bingolotto varje Söndag. Så jag måste lite pinsamt erkänna att jag har börjar premunera på BingoLotta. Ja, jag skämms. Nästan lite skammligt.

Nu måste jag göra det sista innan jag ska bege mig mot skolan. Lång dag idag, slutar inte förens 16-tiden. Men snart är det Fredag ! Wihoo !



Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: Linda

Go bingolotto go...

o jodå. svensk maffia är bra. intressant som fan. :) Läs den. Eller ehhh.. lyssna på den. :)

2009-03-09 @ 20:09:22
URL: http://spadertre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0