Micro Night Blog



Klockan börjar bli ganska för sent för min del. Jag är inte speciellt "sov-trött" just nu. Men jag måste tvinga mig till sömns. För jag vet att jag inte alls är lika pigg imorrn 05:30 när klockan ringer. Bara tanken av den tiden får mig att vilja kräkas.

Efter en väldigt lång dag i skolan, så var jag helt slut när jag kom hem. Jag va strategisk och köpte på mig godis och cola innan jag kom hem, så att jag skulle ha nått att svulla på. Jag bestämde mig sen för att dra på någon utav alla filmer jag har. Så jag valde Without a paddle 2. Men jag måste nog säga att den inte alls va så rolig. Jag hade ganska höga förväntningar efter jag tyckte att 1:an var bra.

Efter endel chittchattande i tele och andra diverse saker, så bestämde jag mig för att spetsa till bioljudet ännu en grad. Jag är en Base-Junkie. Jag älskar bas. Jag kan aldrig få nog av det. Och det finns inget bättre än riktigt skön passiv bas när man kollar film. Ljudet är hur bra som helst som det är, men jag ville ha mer vibrationer i soffan. Så att man verkligen känner basen i hela kroppen. Så jag donade och grejade för att nå bästa resultat. Och för att sätta allt på prov, så använde jag mig av min THX - Ultimate Base Test. Oj oj oj säger jag bara. Mina justeringar vart kanon. Så bra att min mamma hade ringt 11 gånger för att dom inne i huset kände vibrationerna. Då tror jag att jag har lyckats ganska bra iaf. De kändes nästan som att hjärtat började slå i otakt på grund av basen. Så det var en lyckad justering. Innan så hade jag även läst på endel om riktigt bra inställningar för projektorn, så den snitsades till endel också, vilket där jag också vart nöjd med resultatet. Men inte helt helt helt nöjd, men mera justeringar på den fronten kommer sen.

Skönt att Måndagen är förbi, snart är det Fredag !

Imorrn nalkas det innebandy på anstalten som vanligt. Ska bli spännande då vi ska möta en avdelning jag inte har träffat förut. Sen direkt efter liret så ska vi ha möte och ta upp säkerhetsfrågor. Idag fick jag även reda på att jag fick jobbet hos socialen, då vart jag lagom glad. Och det har jag mycket att tacka mina snälla Bangerz Milla och Loow för. Tack så många för eran hjälp !

Nu måste jag verkligen bege mig mot sängen och in i drömmarnas land. Ny dag med nya tag imorrn.

Ännu ett steg mot solskenet !



Tack för mig...


Kommentarer
Postat av: Low

Nu undrar väll folk hur vi kunnat hjälpa dig till att få ett jobb på socialen, haha :P

2009-03-10 @ 01:19:02
URL: http://lougra.blogg.se/
Postat av: Maniak

@Low; Haha, aa det är sant. Men det får dom klura på ;)

2009-03-10 @ 14:10:15
URL: http://maniaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0