God J*vla Morgon !



Vilken fantastisk morgon detta är. Solen skiner, det är 20 grader varmt och jag är piggare än aldrig förr...

Ja, det skulle ju kunna vara ett drömscenario. Men verkligheten är tyvär en aning tråkigare.

Kvällen bestog av besök av mina tunga Bangerz Milla och Loow. Vi satt och kollade på Qlimax videon från förra året. Då jag vill lite skrytsamt säga att vi va där. Man får endel sköna flashbacks när man kollar på filmen. Jag vill dit, nu nu nu ! Men jag ska istället till skolan. Nästan lika bra drag... typ.

Natten bestog av att vända och vrida på sig. Fick inte en blund inatt. Jag kunde inte sova helt enkelt. Jag tror att dom där Aliens jag har bloggat om tidigare, har varit här och inplanterat kryp i kroppen på mig. Eller någon form av energi injektion. Något är det i alla fall.

Så denna dag kommer bli ytterst spännande då jag enbart går på reservtanken. För självfallet blir man trött när man väl ska iväg. Men det är smällen jag får ta.

Eftersom jag inte sovit något, så vart det endel filmtittande också. Jag såg "The day the earth stood still". Den va helt okej, men jag diggade inte slutet. Så tråkigt när alla dör... Vadå, förstörde jag för dig som inte sett den än ?

Klockan börjar närma sig time to sticka. So i guess i should sticka rätt så soon. I kanske bloggar lite later on my holehour (snygg översättning av håltimma)


Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0